عبدالله البرغوثي از اسيران فلسطيني هاي اردن، كه در اعتراض به جنايت رژيم صهيونيستي در حق زندانيان دست به اعتصاب غذا زده است، گفت: با وجود وخامت حالش تا بازگشت به اردن به اعتصاب ادامه خواهد داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از  العالم "حنان الخطيب" وكيل وزارت اسراي فلسطيني كه در بيمارستان العفوله از عبدالله البرغوثي عيادت كرده است، اظهار داشت: وضعيت جسمي البرغوثي كه از تاريخ 2/5/2013 براي آزادي اسراي اردني در بند صهيونيست ها دست به اعتصاب غذا زده ، بسيار وخيم است و با چنين وضعي با دست و پاي بسته در بيمارستان به سر مي برد.

وي افزود: البرغوثي از زخم هاي متعدد و خونريزي از ناحيه دست و پا به علت بسته شدن به تخت بيمارستان رنج مي برد و از سوي نگهبانان صهيونيست تحت فشارشديد روحي قرار دارد.

البرغوثي نيز به اين وكيل وزارت اسرا گفته است كه ارتباط وي را با دنياي خارج قطع كرده اند و از هرگونه رسانه محروم است.

وي خاطرنشان كرد كه تا بازگشت به خاك اردن به اعتصاب ادامه خواهد داد و از طرف هاي ذي ربط مي خواهد وي و ديگر اسراي اعتصاب كننده را تا رسيدن به آزادي حمايت كنند.

يادآور مي شود كه ده ها تن از اعضاي خانواده هاي اسراي در بند رژيم صهيونيستي و چند تن از شخصيت هاي رسمي و ملي در طولكرم در همبستگي با اسرا اعتصاب كرده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار