با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل، علیرضا گلشن با 17 رأی و کسب تمامی آرا به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل انتخاب شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/در مراسمی که امروز در سالن اجتماعات رضا‌زاده اردبیل برگزار شد، بعد از رأی‌گیری از اعضای هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل، تنها کاندیدای این هیئت علیرضا گلشن که پیش از این نیز سابقه مدیریت در این هیئت را داشت برای چهار سال آینده به عنوان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل منصوب شد تا اهداف و برنامه‌های خود را پی بگیرد.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: برخی از رشته‌ها از جمله دوچرخه‌سواری نیاز به علم و فن خاص دارد که براساس همین علوم و فنون مدال‌های ورزشکاران و افراد شایسته‌ای که به کسب مدال موفق شدند صورت گرفته و سرمایه‌گذاری‌ها نیز بر همین مبنا انجام می‌شود.

احد پازاج خاطرنشان کرد: هرچند عده‌ای با سیاسی‌کاری سعی می‌کنند برخی رشته‌ها را از المپیک و مسابقات جهانی حذف کنند، اما این حرکت سرانجام عقیم می‌ماند و به نتیجه شایسته نمی‌رسد.

وی یادآور شد: کشور ما در برخی از رشته‌ها نظیر والیبال و بسکتبال به رغم آنکه انتظار نمی‌رفت، صاحب عناوین جهانی و المپیکی شود، مدال و جایگاه کسب کرده است که بر همین مبنا ما در روزهای گذشته توانستیم در والیبال، قهرمان المپیک را در تهران شکست دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اذعان داشت: با تلاش و کوشش و برنامه‌ریزی‌های علمی می‌توان در ورزش به جایگاه‌ و رتبه‌های بالاتری نیز دست یافت که در این بین علمی کردن ورزش جزو ضرورت‌ها به شمار می‌رود که در دنیا روی آن کارهای اساسی و زیر‌بنایی صورت گرفته است.

پازاج، استفاده از تجربیات ورزشکاران باسابقه و دارای ایده‌های شایسته و مناسب را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: ما اگر به صورت علمی به ورزش توجه کنیم قطعاً موفقیت‌های بیشتری را کسب خواهیم کرد و جایگاهمان را در المپیک از رتبه 17 نیز ارتقا خواهیم داد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مناسب و مطلوب مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در اردبیل، گفت: برگزاری این مسابقات زمینه‌ای را فراهم کرد تا اردبیل میزبان مسابقات کشوری دیگر باشد/ب.

.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.