تله‌فیلم "رزومه"در نماهای پایانی، غلامرضا اصانلو، ابراهیم ریحانی و رضا نعمتیان برابرِ دوربینِ "پژمان چشمی" حضور یافتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي گروه توليد تله فيلم "رزومه" ؛ اين تله فيلم به نویسنده‌گی و کارگردانی «پژمان چشمی» این روزها سکانس‌های پایانی خود را در لوکیشن فرحزاد پشت سر می‌گذارد و در این سکانس‌ها، بازیگران شناخته‌شده و معتبری چون غلامرضا اُصانلو،ناصر جعفری،ابراهیم ریحانی و رضا نعمتیان بازی دارند.
در این تله‌فیلم که نخستین فیلم بلندِ چشمی است،ترکیبی از بازیگران سینما،تلویزیون و تئاتر ایفای نقش می‌کنند.از آن میان می‌توان اشاره کرد به ابراهیم ریحانی،مریم ابری،رضا نعمتیان،غلامرضا اُصانلو،رحمان مقدم،ناصر جعفری، بهنام شرفی،مسعود جوادیان و دریا دریایی.
«رزومه» در ژانر اجتماعی‌انتقادی ساخته شده و به مسائل سینمای ایران می‌پردازد.این فیلم روایتگر ماجرای جوانی است که برای ساخت نخستین فیلمِ بلندش با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود.
گفتنی است سایر عوامل فنی  فیلم که «چشمی» را همراهی می‌کنند،از این قرارند:«سعید لآلی» مدیر تولید،«مهران لَرنی» مدیر تصویربرداری،«محمد بیگی» مدیر صدابرداری،«لیلا ارجمند پیوند» طراح گریم،«علیرضا عظیمی» آهنگ‌ساز،«سعید عظیمی» مسئول جلوه‌های ویژه،«سیدمجتبی حسینی‌بصیر» مدیر تدارکات،«نادر رضائیان» عکاس و «احمدرضا حجارزاده» روابط‌عمومی.
پژمان چشمی پیش از این تجربه‌ی کارگردانی سه فیلم کوتاه را به نام‌های «کارت سوخت»(1386)، «خط»(87) و «عمومی نیست» (88) داشته.همچنین او نویسنده تله‌فیلم «پاپوش» به تهیه‌کننده‌گی «انوش جعفریان» و کارگردانی «منوچهر هادی» بوده است./ص
برچسب ها: تله فیلم ، برنامه ، رزومه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار