محمود افشار دوست مربی اسبق تیم ملی والیبال گفت: در طول سالهای اخیر مهم ترین هدف فدراسیونی ها رسیدن به والیبال مدرن و پیشرفته بود که خوشبختانه در بازی شب گذشته این مساله تحقق پیدا کرد.

محمود افشار دوست دبیر کل فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: در این بازی خوب و حرفه ای بازیکنان  تیم ملی ایران بسیار جنگنده و قدرتمند ظاهر شده و توانستند در اوج قدرت سه امتیاز کامل بازی را به خود اختصاص دهند.

وی یاد آور شد: توقع جامعه والیبال  از ملی پوشان در طول مسابقات لیگ جهانی فقط اجرای والیبال مدرن و در حال پیشرفت بود که خوشبختانه این توقع در بازی شب گذشته مقابل ایتالیا که قدرت مطرح والیبال جهان است برآورده شد.

 وی در خصوص تغییر ارنج تیم ملی ایران  در بازی شب گذشته اظهار داشت: به طور قطع ولاسکو باید پاسخگوی  مسائل فنی  مربوط به بازی شب گذشته و تغییر و تحولات آن باشد و لی در مجموع عملکرد ملی پوشان در این دیدار بسیار عالی و بی نقص بود و نتیجه قابل قبولی را کسب کرد و بازیکنان تا دقایق پایانی به خوبی جنگیدند باید به طور کلیبه نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت، البته این مسئله به آن معنی نیست که اگر ارنج تیم تغییر نمی کرد ما بازی را نمی بردیم چون تمامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بزرگسالان شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند ولی بنا به توانایی های خاص آنها بنا به نظر سرمربی ترکیب تیم تغییر می کند.

**به دنیا نشان دادیم مسیر درست را طی می کنیم

افشاردوست در خصوص پیامدهای برد تیم ملی ایتالیا گفت: این برد به تمامی فعالان والیبال جهان نشان داد که والیبال ایران در حال رشد است و مسیر درستی را طی می کند و در ادامه کارها و برنامه ها به همین شکل پیش خواهد رفت.

وی یادآور شد: فدراسیون والیبال برای ادامه این روند نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان دارد تنها در این صورت است که ما می توانیم به نتیجه قطعی خود دست یافته و به راحتی در لیگ جهانی به عنوان یک تیم مدعی ظاهر شویم.

افشاردوست در خاتمه اظهار داشت: تمامی ملی پوشان در این دیدار عملکرد قابل قبولی داشتند و مسئولیتی را که کادر فنی به آنها داده بود را به خوبی اجرا کردند./آق

برچسب ها: اجرای ، والیبال ، مردن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار