نماينده مردم شهرستان هاي بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي گفت: هرگونه برنامه ريزي و ريل گذاري فرهنگي در جامعه بايد با محوريت و نشات گرفته از فرهنگ ناب انتظار باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، غلام محمد زارعي در آيين اختتاميه دومين جشنواره منطقه اي ادبي انتظار در ياسوج، افزود: فرهنگ انتظار اينك به عنوان يك گفتمان غالب در آثار و انديشه همه هنرمندان ، فرهيختگان و شاعران برجسته كشور جاي گرفته است.
وي بيان كرد: روز به روز شاهد بالندگي و تكامل اين فلسفه اصيل اسلامي و شيعي در سطح همه جوامع هستيم.
زارعي فرهنگ انتظار را فرهنگ پويايي، اميد، نشاط و بالندگي در جامعه خواند و اظهار كرد: هنرمند و منتظر واقعي كسي است كه با تعهد در راستاي انديشه و تفكر ناب انتظار گام بردارد و توليد اثركند.
زارعي تصريح كرد: هنرمندان و فرهيختگان مي توانند در قالب آثار هنري خود به عنوان اثرگذارترين ابزار فرهنگي و ترغيبي مردم نمونه اي از جامعه و انسان آرماني را ترسيم و ذهن مردم و دلسوختگان مهدي موعود (عج)را بيش از پيش به فرهنگ انتظار نزديك كنند.
وي استان كهگيلويه وبويراحمد را سرشار از شاعران و هنرمندان برجسته و متعهد به ويژه در حوزه فرهنگ ديني و دفاع مقدس خواند و اذعان كرد: بايد زمينه لازم براي شكوفايي بيشتر اين استعدادها در استان فراهم شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، دومين جشنواره منطقه اي ادبي انتظار با معرفي برگزيدگان خود و در سه حوزه شعر كلاسيك، سپيد و داستان كوتاه درياسوج خاتمه يافت./س
برچسب ها: جامعه ، فرهنگ ، انتظار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.