کاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس در اين مقطع حساس نبايد دچار تغييرات مديريتي مي شد.

حسين عبدي کاپيتان سابق پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در فصل و انتقالات که مهمترين فصل براي هر تيمي است، ثبات مديريت اهميت خاص دارد پرسپوليس در اين مقطع نبايد دچار تغييرات مديريتي مي شد و خوشحالم که استرس از باشگاه دور شد تا مجموعه پرسپوليس بتواند با تمرکز و آرامش کامل کارش را انجام دهد به نظر من امروز براي تغييرات در سطح مديريتي باشگاه پرسپوليس روز مناسبي نبود و ابقاي رويانيان در اين مقطع کار درستي بود.

وي افزود: در مورد عملکرد رويانيان من نمي‌توانم صحبت کنم چون بررسي مديريت ايشان کار افراد ديگري است اما در اين مدت رويانيان کارهاي زيربنايي خوبي انجام داده هر چند که اشتباهاتي هم داشت و البته طبيعي بود چون از جنس فوتبال نبود اما رفته رفته بهتر عمل کرد و حالا که با شرايط فوتبال ايران و پرسپوليس بهتر آشنا شده بهتر مي تواند کار کند.

عبدي در پايان گفت: فکر مي کنم پرسپوليس فصل خوبي را در پيش داشته باشد چرا که سرمربي تيم به موقع انتخاب شده و تيم را خودش بسته و تمرينات به موقع شروع شده و با آمادگي کامل مي توانند وارد مسابقات شوند و پرسپوليس از حمايت هواداران هم برخوردار است که عامل بسيار مهم و تعيين کننده اي است و مي تواند با اين شرايط ناکامي هاي دو فصل اخير را جبران کرد. /آق
برچسب ها: پرسپولیس ، مسابقه ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار