به طور متوسط 5/78درصد مصوبات سفرهای دور اول، دوم و سوم رییس جمهوری به این استان تحقق یافته است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،استاندار زنجان ،درمراسم افتتاح چند طرح عمرانی و صنعتی به دست رییس جمهوری در استان زنجان گفت : این سفرها 651 مصوبه در استان به دنبال داشته است.

رئوفي نژد افزود:درصد عملیاتی شدن 188 مصوبه دور دوم سفر هیئت دولت به استان زنجان را 76 درصد اعلام و اضافه کرد: از مجموع 288 مصوبه سفر دور سوم 61 درصد عملیاتی شده است.

وی یادآورشد: در طول هشت سال فعالیت دولت نهم و دهم در این استان 16هزار و 950طرح و طرح با صرف 345هزار و 240میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و یا در دست اجرا می باشد که عمدتا تا قبل ازپایان دولت دهم این طرح ها به بهره برداری خواهند رسید.

استاندار زنجان از تعریف 30طرح  مهر ماندگار برای استان زنجان خبر داد و عنوان کرد: از این مجموع 22 طرح  عمرانی و هشت طرح  سرمایه‌ای است که هفت طرح از این مجموع به بهره‌برداری رسیده و بقیه هم در آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئوفی‌نژاد با ارائه گزارشی از روند امور عمرانی در سطح استان زنجان طی هشت سال گذشته  خاطر نشان کرد: اقدامات انجام شده در این بخش‌ها در مقایسه با عملکرد دولت‌های قبلی بسیار قابل توجه و درصد رشد آن چندین برابر است./س


 

برچسب ها: مصوبات ، سفر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.