هنرمند موسیقی کشورمان گفت: : بسیاری از هنرمندان ما در کشور مانند شهرستانها زیر زمینی فعالیت می کنند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نرمش های خود و عدم سخت گیری آنها را از زیر زمین ها بیرون بیاورد.

عرب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت موسیقی کشور گفت :وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی فرهنگ و هنر در کشور است باید در مقابل هنرمندان جوان در شاخه های مختلف هنری نرمش داشته باشند و اجازه بدهند تا آنها بتوانند استعداد ها و توانایی های خود را در عرصه های مختلف نمایان کنند .

وی در ادامه این مطلب هم با اشاره به اینکه ارشاد می تواند هنرمندان جوان موسیقی را اززیر زمین ها بیرون بیاورد اضافه کرد : بسیاری از هنرمندان ما در کشور مانند شهرستانها زیر زمینی فعالیت می کنند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نرمش های خود و عدم سخت گیری آنها را از زیر زمین ها بیرون بیاورد.

هنرمند موسیقی کشورمان با تاکید بر توجه به پتانسیل های موجود در عرصه موسیقی در شهرستانهای کشور به ویژه استان تهران اضافه کرد:ما در شهرستانها علاقه مندان زیادی در حوزه فرهنگ و هنر داریم که به دلیل نبود مکانهای آموزشی نمی توانند توانایی های خود را بروز دهند.

عرب در خاتمه اظهار داشت :متاسفانه این استعدادهای درخشان در وجود جوانان ما کشته می شود و آنها به مسیر های انحرافی در جامعه کشیده می شوند که این موضوع هم باید مورد پیگیری قرار بگیرد/س.


برچسب ها: ارشاد ، هنرمندان ، جوان ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.