بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت : هنر ذاتی است و باید در روح فرد باشد هنرجویی که این قابلیت را در وجود خود داشته باشد می تواند در مسیر بازیگری قدم بردارد.

جهانگیر الماسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نقش کلاس های بازیگری در پرورش استعداد ها در سینما و تلویزیون گفت :سینما یک هنر صنعتی است که در جهان هم شناخته شده و از جایگاه والایی هم برخوردار است علی رقم ساختار هنری که دارد باید به جنبه های تجاری آن هم توجه داشت .

وی در ادامه این مطلب تصریح با اشاره به اینکه حیات سینما در آینده نیازمند توجه جدی به حوزه پرورش این صنعت هنری دارد کرد :حیات سینما در آینده نیازمند توجه جدی به حوزه پرورش این صنعت هنری دارد در این قالب کلاس ها و آموزشگاههای زیادی فعالیت دارند که همه آنها هدفشان معرفی بازیگرانی خوب برای آینده سینما است ولی من حضور هنرجویان را در این کلاس ها عامل اصلی تحقق این امر نمی دانم.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با تاکید بر این موضوع که هنر ذاتی است و باید در وجودو روح فرد باشد اضافه کرد :هنر ذاتی است و باید در وجود فرد باشد فردی که این قابلیت را در وجود خود داشته باشد می تواند در مسیر بازیگری قدم بردارد زیرا هر چه قدر به شکل تئوری هنر جو با ابعاد مختلف این حرفه آشنا شود ولی نتواند آن را بروز دهد تا مخاطب حس این بازیگر را درک کند فعالیتش در حوزه بازیگری بی تاثیر خواهد بود .

الماسی در خاتمه اظهار داشت :در مجموع سینما نیازبه آموزش ندارد و هر کس که استعداد ذاتی در این زمینه دارد می تواند نقش خوبی برای ادامه حیاط سینما را در آینده تضمین کرده و قدمی در این رابطه بردارد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.