با حضور نماینده عمران سازمان ملل متحد،سند توسعه راهبردی پروژه منارید استان کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه



مورالی نماینده عمران سازمان ملل متحد در ایران، در بازدید از پروژه منارید استان کرمانشاه، ضمن ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته، حضور فعال مردم را نشان دهنده هماهنگی خوب ناظرین و مشارکت روستائیان در طرح دانست.

حسین سلیمانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه نیز در این بازدیدبه ارائه گزارشی از وضعیت پروژه و روند اجرایی آن پرداخت و گفت: پروژه منارید در استان کرمانشاه در سطح 14 هزار و 800 هکتار از اراضی دهستان بیلوار از توابع شهرستان کرمانشاه و با هدف تقویت و انسجام سازمانی به منظور مدیریت یکپارچه منابع طبیعی در حال اجرا می باشد.

به گفته مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه، اقدامات اولیه و مطالعات زیر بنایی این پروژه از سال 89 آغاز شده و از سال 91 به مرحله اجرا رسیده است.

سلیمانی گفت: پروژه منارید در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی و زیر نظر سازمان ملل متحد (UNDP) فعال می باشد.

در این بازدید مهندس آتش زر مدیر استانی پروژه مناریدهم گفت: بدلیل ایجاد انگیزه در روستائیان و تمرین انسجام سازمانی در مقیاس کوچک اقدام به طرح پرورش طیور محلی، کاشت گیاهان دارویی، اجرای طرح ورمی کمپوست، اسانس گیری و... شده است.

به گفته آتش زر آموزش نحوه اجرای این طرح ها توسط کارشناسان مربوطه به افراد محلی ساکن روستا ها به صورت رایگان انجام می شود.

در ادامه این بازدید با حضور نماینده عمران سازمان ملل متحد در ایران، کمیته فنی پروژه منارید تشکیل و سند توسعه راهبردی آن مورد بحث و رسیدگی قرار گرفت./س

برچسب ها: کرمانشاه ، ملل ، متحد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.