اواخر اسفند ماه بود که خبری مبنی بر قلابی بودن باشگاه آذربایجان در یکی از خبرگزاری ها منتشر شد حالا حکایت بد قولی ها در پرداخت قرار داد اسکی بازان دغدغه این روزهای این باشگاه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه اسکی مس آذربایجان با 6 ملی پوش آلپاین خود قهرمان بی بدیل این دوره از مسابقات لیگ بین المللی اسکی آلپاین شد حالا پیش از یک ماه از پایان قرار داد این اسکی بازان گذشته است اما مبلغی از قرار داد آن ها پرداخت نشده است پیگیری های ما نیز برای پاسخ گویی مدیر این باشگاه جواب نداد و از شنبه ای به شنبه دیگر موکول شد.

ماجرا به اول آذر ماه سال 91 بر می گردد وقتی که 6 اسکی باز ملی پوش آلپاین باشگاه مس آذربایجان را به عنوان تیم فصل اسکی 91-92 خود انتخاب کردند.

باشگاهی که از سال 89 تا امسال به ترتیب در لیگ برتر مقام های سوم ، دوم و قهرمانی را در کارنامه دارد فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 28 آذر سال 91نامه ای به حسن نژاد مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس آذربایجان نوشت و از وی خاست تا اسامی اعضای تیم مس آذربایجان را جهت حضور در لیگ بین المللی اسکی فصل 91-92 را به این فدراسیون اعلام کند.

باشگاه مس آذربایجان نیز چندی بعد در نامه ای حسین ساوه شمشکی ، پوریا ساوه شمشکی ، محمد کیا دربند سری، مرجان کهر، فاطمه کیا دربند سری و سمیرا رجب بلوکات را به عنوان اعضای این باشگاه معرفی کرد.

سرانجام مسابقات لیگ بین المللی اسکی آلپاین آغاز و پس ازچند مرحله به پایان رسید تا باشگاه مس آذربایجان قهرمان بخش تیمی این دوره از رقابت ها شود و اسکی بازانش در جایگاه برترین اسکی بازان لیگ قرار بگیرند تا آنجایی که محمد کیادربندسری در بخش آقایان رتبه اول لیگ را کسب کرد و مرجان کلهر در بخش بانوان، انتظارها بر این می رفت که با توجه به افتخارآفرینی های اسکی بازان حداقل، مبلغ قرارداد بازیکنان به صورت کامل پرداخت شود اما طبق گفته هر شش اسکی باز تا به این لحظه بخشی از قرارداد توسط باشگاه پرداخت نشده است.

ظاهراً در ابتدا قرار بوده است که 40 درصد میزان قرارداد در ابتدای فصل، 30 درصد در میان فصل و 30 درصد نهایی نیز در انتهای فصل اسکی پرداخت شود قراردادی که برای آقایان 30 میلیون و برای بانوان 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود.

طبق گفته هر 6 اسکی باز مسئولان پرداخت مبلغ قراردادهای بازیکنان را به صورت مکرر به تعویق انداخته اند تا جایی که بازیکنان برای احقاق حقوق مالی خود بارها به فدراسیون نیز مراجعه کرده اند تا اینکه عیسی ساوه شمشکی رئیس فدراسیون اسکی شخصاً در نامه ای با شماره 361/241/92 در تاریخ 18 اردیبهشت ماه ضمن تشکر و قدردانی از مساعدت های شرکت سرمایه گذاری مس آذربایجان در زمینه تشکیل تیم اسکی درخواست کرد قبل از رسانه ای شدن موضوع، اوامر مقتضی جهت رفع مشکل مالی اعضای تیم اسکی باشگاه مس آذربایجان که مکرراً به صورت تلفنی و حضوری به فدراسیون مراجعه می کنند را امر به ابلاغ کنند.

علیرغم ارسال این نامه باز هم فقط از اسکی بازان درخواست شد تا حساب بانکی جدیدی باز کنند اما تا به امروز هنوز هیچ مبلغی از قرارداد بازیکنان به حساب آنها واریز نشده است.

باشگاه مس آذربایجان بدون شک یک باشگاه حرفه ای است و از یک باشگاه حرفه ای انتظار می رود تا در زمینه مالی نیز حرفه ای عمل کند بدون شک منتظر پاسخ مسئولان این باشگاه خواهیم بود./آق

برچسب ها: اسکی ، آذربایجان ، مس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار