حوادث ترافیکی در استان چهارمحال و بختیاری، پنج کشته و 10 مصدوم برجای گذاشت.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در حادثه نخست که ساعت یک و 48 دقیقه بامداد بر اثر واژگونی خودرو ال 90 در محور شهرکرد به خراجی رخ داد، یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.
امیر معتمدی افزود: در این حادثه حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شد که از سوی تکنسین های اورژانس 115 عملیات C.P.R انجام شد که این مصدوم به دلیل شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد.
وی اظهار داشت: در این حادثه، چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه های اورژانس 115 طاقانک، هفشجان، شلمزار و شماره 2 شهرکرد اعزام و مصدومان نیز به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.
معتمدی گفت: در حادثه دوم که ظهر جمعه حدود ساعت 12 و 30 دقیقه بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری تیبا و وانت نیسان در محور خراجی به شهرکرد جنب سنگ شکن شمس آباد رخ داد، دو نفر جان خود را از دست دادند.
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان چهارمحال و بختیاری افزود: در حادثه سوم نیز که ساعت 23 و هشت دقیقه  روز گذشته بر اثر برخورد دو خودرو پژو و وانت پیکان در محور بروجن – بلداجی اتفاق افتاد، هفت نفر مصدوم شده و یک نفر نیز جان خود را از دست دادند.
وی تصریح کرد: در این حادثه نیز سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های اورژانس 115 بلداجی، گهرو ، گندمان و دو دستگاه آمبولانس نیز از سوی هلال امر به محل حادثه اعزام شد.
معتمدی گفت: مصدومان این حادثه با کمک پرسنل اورژانس و هلال احمر به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بروجن منتقل شدند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.