رئیس بهزیستی دشتستان از اجرای طرح حمایت از پدران و مادران سالخورده در دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علیرضا هوشیار اظهار داشت: توسعه خدمات حمایتی بهزیستی از اصولی‌ترین مباحثی است که بهزیستی دشتستان در سال‌های اخیر به آن توجه داشته و در این راستا شاهد نتایج و دستاوردهای بزرگی بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: طرح حمایت از پدران و مادران سالخورده از اقدامات ارزشمندی است که با برنامه‌ریزی بهزیستی شهرستان شاهد اجرای آن هستیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان بیان داشت: این طرح از طریق پرستارانی که از سوی بهزیستی برای آنها گمارده می‌شود، تامین می‌شود.

هوشیار گفت: متاسفانه در مواردی شاهد هستیم که افرادی پدران و مادران خود را به خانه سالمندان تحویل می‌دهند و تا زمان مرگ سراغی از ایشان نمی‌گیرند.

وی پاکسازی افراد مبتلا در دام اعتیاد را از ماموریت‌های مهم بهزیستی دانست و بیان داشت: ظرف یک سال گذشته اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومانی برای ترک معتادین در شهرستان دشتستان هزینه شده است.

هوشیار ادامه داد: در جریان سیل دشتستان بهزیستی نقشی فعال ایفا کرد و شاهد کمک 500 میلیون ریالی این نهاد به نیازمندان شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

وی گفت: حمایت از کودکان کار از ماموریت‌های اساسی سازمان بهزیستی است و در شهرستان دشتستان با اعتبارات 230 میلیون ریالی شاهد اجرای طرح‌های حمایت از کودکان کار بوده‌ایم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان اذعان داشت: مشارکت در بحث مسکن از اقدامات ارزشمندی است که در شهرستان دشتستان شاهد آن بوده‌ایم و با اعتبارات 3 میلیارد ریالی فعالیت‌هایی نظیر ساخت مسکن انجام داده‌ایم.

هوشیار عنوان کرد: از همه خیرین شهرستان انتظار داریم در بحث حمایت از اقشار نیازمند جامعه مشارکت فعال داشته باشند.

وی افزود: اداره بهزیستی دشتستان مقام سوم کشور را از لحاظ خدمات‌رسانی کسب کرده و این موفقیت را به همه مسئولان شهرستان تبریک می‌گویم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.