رئیس دانشکده دولتی امام محمد باقر (ع) ساری از تشکیل حلقه‌های علمی توسط پایگاه بسیج این دانشکده برای حل مشکلات علمی و آموزشی دانشجویان این دانشکده خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  ناصر صداقتی‌پور صبح امروز در نشست هم‌اندیشی کارکنان بسیجی دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری و مدیر کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه حضرت علی(ع) فرمودند بهترین عمل در این ماه خویشتن‌داری از محّرمات الهی است، اظهار داشت: در دانشکده فنی امام محمدباقر(ع) ساری علاوه بر بسیج کارکنان، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی نیز وجود دارند که در زمینه‌های مختلف به فعالیت می‌پردازند.

وی گفت: با توجه به بیانات امام (ره) و مقام معظم رهبری که همه مردم باید عضوی از بسیج باشند، این پایگاه برای جذب گسترده تلاش زیادی را انجام داده است و جذب نیروهای جدید، تشکیل چهار حلقه صالحین با استفاده از اعضای آموزش دیده، برگزاری جلسات متعدد حلقه صالحین با موضوعات بصیرت‌افزایی و افزایش بینش سیاسی و اعتقادی و نیز برگزاری حلقه‌های علمی از فعالیت‌های پایگاه بسیج این دانشکده بوده است.

صداقتی‌پور تخصیص گزینه‌های تشویقی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از سوی کانون بسیج استان را ایجاد انگیزه بیشتر در کارکنان را خواستار شد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش مازندران نیز در این جلسه اظهار داشت: تفکیک سازمان بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان، در بحث مکان و نیروی انسانی مشکلاتی را به وجود آورده بود که سرانجام با موفقیت به پایان رسید.

اصغر قلیان گفت: برگزاری جلسات ماهانه فرماندهان پایگاه‌ها از برنامه‌های این کانون در آینده است.

وی خواستار اجرای دقیق برنامه‌های ابلاغی سال 92 از سوی پایگاه‌های بسیج شد.

قلیان در بحث حلقه‌های صالحین اذعان داشت: حلقه صالحین دارای دو بخش عام و خاص بوده و نیروهای فعال در حلقه‌های خاص سازماندهی می‌شوند و بقیه نیروهای عادی باید در حلقه عام سازماندهی شوند و تمام برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی در قالب حلقه‌های صالحین قابل اجرا است.

وی در پایان اظهار داشت: کانون بسیج فرهنگیان مسابقات ورزشی در رشته‌های تنیس روی میز  و تیراندازی را در بین اعضای بسیجی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند./ج1

برچسب ها: بسیج ، دانشکده ، تشویقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.