دبیر شورای معارف صدا گفت: در برنامه‌های معارفی رسانه ملی به ویژه در ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی هدفمند و دقیقی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر در تشریح برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان رادیو معارف گفت: در برنامه‌های معارفی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مداقه، بررسی و برنامه‌ریزی‌های جدی صورت می‌گیرد.

وی محورهای اصلی برنامه‌های رادیو معارف در ماه رمضان را تشریح کرد و افزود: رادیو معارف رسانه‌ای با مخاطبان خاص و عام است و سبک زندگی دینی و ترویج مناسک دینی دو محور اصلی برنامه‌سازی در ماه رمضان است.

دبیر شورای معارف صدا استفاده رادیو معارف از تمام قالب‌های برنامه‌سازی از جمله جنگ، مسابقه، نمایش و مستند را از مشخصه‌های اصلی این رادیو در برنامه‌سازی دینی دانست و افزود: پیرو سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری در استفاده از هنر در برنامه‌سازی معارفی، استفاده از تمام قالب‌های برنامه‌سازی در دستورکار رادیو قرار دارد.

طفی نیاسر در ادامه استقرار رادیو در قم را یک الزام دانست و علت آن را ارتباط با منبع و مرکز پیام‌های معارفی در قم و استفاده از ظرفیت‌های بالای حوزه علمیه قم برشمرد.

وی افزود: رادیو معارف افتخار دارد که حلقه واسط میان مراجع عظام تقلید و مقلدان باشد./س

برچسب ها: قم ، برنامه ، هدفمند ، رادیو ، معارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.