نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده انتخاباتی رییس جمهور منتخب مبنی بر اینکه برنامه 100 روزه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، اظهار داشت: آقای روحانی باید به شعارهایی که در انتخابات داد، عمل کند، زیرا مردم به آن شعار رای دادند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، احمد امیرآبادی فراهانی افزود: بحث آقای روحانی در ایام انتخابات این بود که طی ۱۰۰ روز مشکلات اساسی مردم از قبیل گرانی، تورم و نرخ ارز را سروسامان می‌دهد و ما از شعار ایشان این مباحث را به یاد داریم، اما در حال حاضر وی می‌گوید که می‌خواهم بعد از ۱۰۰ روز گزارشی از مشکلات به رهبری و مجلس ارائه کنم در حالی که مشکلات مردم مشخص است.
امیرآبادی خاطرنشان کرد: مشکل مردم، مسائل اقتصادی و معیشتی است و نیازی به جمع‌بندی و ارائه گزارش ندارد، بلکه باید مجلس و دولت با همکاری یکدیگر این مشکل اساسی را کاهش دهند. فکر می‌کنم مجلس و دولت با پیگیری ویژه در یک مقطع زمانی کوتاه قیمت‌ها را به ثبات نسبی برسانند تا مردم به آینده بیشتر امیدوار شوند.
وی در خصوص دلایل تغییر شعار حسن روحانی گفت: آقای روحانی هر چه با مسوولان اجرایی دیدار می‌کند، بیشتر به مشکلات پی می‌برد و با ریشه مشکلات آشنا می‌شود، لذا شاید یکی از دلایق تغییر لحن روحانی این مباحث باشد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.