حجت‌الاسلام و المسلمين تقوي گفت: امروزه دو سوم مراکز درماني کشور موقوفه هستندن و مي‌توان گفت امروزه مجهزترين بخش‌هاي درماني در بخش‌هاي چشم‌پزشکي و پيوند کبد در کشور توسط خيرين براي استفاده عموم وقف شده است تا تمامي افراد جامعه بتوانند از اين خدمات بهره‌مند شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمين تقوي رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور، در سلسله جلسات مذهبي در مسجد فرشته، گفت: ايرانيان همواره در امور خيريه پيشتاز بوده و اين سنت حسنه در سراسر کشور در بخش‌هاي مختلف به خوبي قابل مشاهده است.

وي با اشاره به اينکه پس از پيروزي انقلاب اسلامي شاهد رشد و شکوفايي امور خيريه در بخش‌هاي آموزشي، درماني و اقتصادي در نظام مقدس جمهوري اسلامي هستيم، افزود: امروزه دو سوم مراکز درماني کشور موقوفه هستندن و مي‌توان گفت امروزه مجهزترين بخش‌هاي درماني در بخش‌هاي چشم‌پزشکي و پيوند کبد در کشور توسط خيرين براي استفاده عموم وقف شده است تا تمامي افراد جامعه بتوانند از اين خدمات بهره‌مند شوند.

رئيس شوراي سياستگذاري ائمه‌جمعه کشور، در ادامه با بيان اينکه بايد مسائل و کلام وقف و برکات آن براي مردم تبيين شود، گفت: وقف عملي است که چند عمل خير را در دل خود دارد، وقف يک صدقه جاريه، احسان، انفاق، توشه آخرت، سنت حسنه و عمل صالح است که آثار دروني براي خود واقف و آثار بيروني اجتماعي دارد.

برچسب ها: موقوفه ، مراکز ، درمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار