رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از برگزاری ششمین نمایشگاه اختصاصی صنایع کشاورزی، دام و طیور، آبزیان و صنایع تبدیلی و مکانیزاسیون غرب کشور در اراک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک

عباس مظفری گفت : این نمایشگاه نیمه اول شهریورماه در محل نمایشگاه دایمی غرب ایران در اراک برپا می‌شود.

وی افزود : سازمان جهاد کشاورزی با هماهنگی و هم‌اندیشی ادارات وابسته از جمله واحد صنایع کشاورزی و مکانیزاسیون، تولیدات دامی و طیور، باغبانی و زراعت اقدام به برپایی این نمایشگاه خواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان این‌که این نمایشگاه بیشتر با تمرکز بر بخش صنایع تکمیلی برپا می‌شود، تاکید کرد: برپایی نمایشگاه‌ها تاثیر به‌سزایی در معرفی فعالیت‌ها و ارایه ظرفیت‌ها دارد.

مظفری با تاکید بر این‌که نمایشگاه‌ها بازوی قوی در اجرای اهداف و برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی هستند، خاطرنشان کرد: نمایشگاه نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی و تبدیل مواد خام به محصول نهایی دارد به همین دلیل خواستار برنامه‌ریزی مدیران این سازمان و حضور تمام تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف در این نمایشگاه هستم.

به گفته وی، مدیران واحدهای زراعت دام و طیور، آبزیان، باغبانی و مکانیزاسیون با اعلام آمادگی در برپایی این نمایشگاه از تمام روسای اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌ها برای برپایی هر چه بهتر این نمایشگاه دعوت کردند.

مظفری ادامه داد: برگزاری جلسات آموزشی و ارایه طرح‌های موثر کشاورزی و جلب نظر همه تولیدکنندگان و کشاورزان در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و تولیدات نهاده‌های غذایی و دامی و باغی در این نمایشگاه مد نظر قرار دارد./س

برچسب ها: نمایشگاه ، اختصاصی ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.