حوزه علميه خراسان در بيانيه اي از عموم مردم مشهد و استان براي شركت در راهپيمايي روز قدس دعوت كرد.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، در بیانیه حوزه علمیه خراسان به مناسبت روز قدس آمده است :نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، توفیقی الهی و حرکتی پر برکت بود که به درایت ناخدای کشتی انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) رقم خورد و سرچشمه یک حرکت عظیم و وحدت آفرین در جهان اسلام شد.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: حرکتی که اکنون در نقاط مختلف جهان به عنوان همایشی برای اقتدار و عدالت طلبی و ظلم ستیزی جهان اسلام بدل گشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌شک حضور یکایک مسلمانان روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف جهان در آخرین جمعه ماه صیام و رحمت الهی، تاکیدی دوباره بر انسجام و وحدت ملت‌های مسلمان و خط بطلانی بر خواب‌های پریشان استکبار و دشمنان غاصب فلسطین مظلوم خواهد بود.

این بیانیه تصریح می‌کند: روز قدس در سال 92 با توجه به حرکت‌هایی که در جهان رخ داده، فرصت مغتنمی برای آزادی‌خواهان سرتاسر جهان است تا با تشکیل جبهه‌ای متحد و مستحکم در برابر دشمنان اسلام، مهیای حکومت جهانی اسلام شوند و موید این بشارت، انقلاب‌های بیداری اسلامی و خیزش‌های ضد سرمایه‌داری در غرب و تشکیل جبهه‌ پرقدرت مقاومت اسلامی و ضدصهیونیستی حزب الله لبنان و حماس در فلسطین است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: عملکرد مفتضحانه آمریکا و اسراییل در پشتیبانی از تروریست‌ها و شورشیان در کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم سوریه از یک سو و معرفی حزب‌الله در لیست تروریست‌های جهانی از دیگر سو، نشانی آشکار از ضعف و زبونی استکبار و صهیونیزم و در مقابل، مقاومت و تحولات روشن اسلامی در منطقه، نشانی از شوکت و عظمت اسلام و مسلمین است.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: حوزه علمیه خراسان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات میهمانان ماه رحمت و ضیافت الهی و گرامیداشت روز جهانی قدس از عموم مردم فهیم و همیشه در صحنه و روزه‌دار به‌ویژه خانواده بزرگ روحانیت خراسان دعوت می‌کند تا ضمن حضور با صلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام راحل تجدید بیعت کرده و ثابت می‌کنند که به فرمان مقتدای فرزانه خود، مسئله فلسطین برای همه مسلمانان ایران اسلامی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین امور و فرایض است.

 

برچسب ها: حوزه ، علمیه ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.