عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: موج بیداری اسلامی ملت های مسلمان هرگز خاموش نمی شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد دهقان، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلام با بیان این که تنها در سایه وحدت و انسجام می توان توطئه های دشمنان اسلام را پشت سر گذاشت، اظهار کرد: اولین پیام راهپیمایی امروز روز جهانی قدس به ملت های مسلمان در تمامی کشور های دنیا نظیر مصر، لبنان و فلسطین است که وحدت خود را برای رسیدن به پیروزی حفظ کنند.

وی ادامه داد: دشمنان امروز تمام تلاششان برای ایجاد تفرقه و نفاق در میان امت اسلامی است و باید با حفظ وحدت از رسیدن دشمنان به اهداف خود جلوگیری کرد.

دهقان گفت: دومین پیام راهپیمایی روز قدس به کشور آمریکا و رژیم صهیونیستی است که دست از شیطنت های خود بر علیه ملت مظلوم فلسطین بردارند.

وی اضافه کرد: با این حضور باشکوه و بی نظیر مسلمانان و آزادی خواهان جهان در راهپیمایی روز قدس، هیچ آبرویی برای آمریکا و اسرائیل باقی نمانده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با اعتراض میلیونی مسلمانان و حضورشان در صحنه مبازره دیگر هیچ جایگاهی برای آمریکا و اسرائیل در جهان و میان ملت ها و کشورها باقی نمانده است.

دهقان ادامه داد: به آمریکا و اسرائیل توصیه می کنیم تا از رفتارهای جنایت کارانه خود دست بردارند و بدانند که با توطئه ها و تفرقه هایی که در میان مسلمانان کرده و دخالت هایی که در کشور های مسلمان می کنند، راه به جایی نخواهند برد و بی شک شکست خورده و نابود می شوند.

وی خاطرنشان کرد: دنیای استکبار باید از اهداف بی شرمانه و استکباری خود دست بردارد تا ملت های مسلمان سرنوشتشان را خودشان تعیین کنند.

نماینده مردم طرقبه و جناران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: آخرین پیام این راهپیمایی هم این است که به مقاومت حماسی خود ادامه دهند و از استکبار هراس و ترس نداشته باشندب/.

برچسب ها: موج ، بیداری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.