"سيلويو برلوسکني" نخست وزير پيشين ايتاليا روز يکشنبه نسبت به حکم اخير دادگاه ايتاليا در مورد اتهامات وارد شده بر وي واکنش نشان داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشيتدپرس، برلوسکوني در واکنش به صدور حکم 4 سال زندان به اتهام فرار مالياتي مدعي شد "من اينجا هستم. من بيگناهم. من تسليم نخواهم شد." 

نخست وزير 76 ساله پيشين ايتاليا روز گذشته در جمع هوادارانش که با حمل پوستر و پرچم هايي در حمايت از وي با اتوبوس از شهرهاي مختلف آن کشور گردهم آمده بودند افزود "فکر نمي کنم ايتاليا تاکنون چنين تظاهرات گسترده اي را به خود ديده باشد. حکم صادر شده عليه من غير مسئولانه بوداه است. من با صداي بلند و رسا مي گويم که دولت ايتاليا بايستي به برنامه رياضت اقتصادي و طرح هايي که ما پيشنهاد داديم ادامه دهد." 

برلوسکني در ادامه گفت: آنچه که ما را به جلو مي برد، منافع شخصي ما نيست. هميشه منافع ديگران و کشور ايتاليا در اولويت قرار دارد.

علت تجمع طرفداران برلوسکني مقابل منزل مسکوني وي، اعتراض به حکم ديوان عالي ايتاليا در خصوص تاييد مجازات حبس برلوسکني به اتهام فساد  مالياتي بود. وي از سوي دادگاههاي پايين تر به يک سال حبس محکوم شده است.

فشارهاي ناشي از صدور حکم حبس براي برلوسکني باعث شده است دولت «انريکو لتا» که تنها سه ماه از تشکيل آن مي گذرد با خطر سقوط روبرو شود.



برچسب ها: برلوسکونی ، واکنش ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار