آمادگي 86 هزار وسيله نقليه براي دور دوم سفرهاي تابستاني

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي کشور از آغاز دور دوم سفرهاي تابستاني از 17 مرداد خبر داد و گفت: 19 هزار و 500 دستگاه اتوبوس، 32 هزار ميني بوس و 34 هزار سواري برون شهري زردرنگ در ناوگان جاده اي عمومي خدمات رساني مي کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شهريار افندي زاده گفت: ناوگان اتوبوس راني شامل 10600 اتوبوس ويژه، 2400 دستگاه اتوبوس وي آي پي و 6500 دستگاه اتوبوس عادي است.

وي افزود: بهبود کيفيت خدمات رساني، اطلاع رساني سريع و دقيق و کاهش موانع و تلفات جاده اي در اولويت برنامه هاي دور دوم سوم سفرهاي تابستاني است.

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي کشور تصريح کرد: مهم‌ترين رويكرد طرح تابستاني سفر افزايش سطح ايمني و كاهش تصادفات جاده‌اي است و مرحله دوم اين طرح از روز 17 مرداد با همگرايي کامل نهادهاي مسئول و خدمات رسان آغاز مي شود و تا دوم مهر ادامه خواهد داشت.

شهريار افندي زاده گفت: پيش بيني مي شود بالاترين تراكم ترافيك را داشته باشيم و از شهروندان مي خواهيم حتما مسير را هم جزء سفر بدانند و در افزايش ايمني ترددها و داشتن سفري سالم در جاده ها سهيم باشند.

افندي زاده گفت: هموطنان مي توانند پيش از سفر از طريق سامانه گوياي 141، از آخرين اطلاعات وضع راه هاي کشور آگاه شوند.

وي گفت: امسال در همه استان ها مرکز مديريت راه ها ايجاد شده است و اطلاعات راه ها و آخرين وضع جاده ها در خصوص ترافيك و تردد را ثبت و به مركز مديريت راه هاي کشور ارسال مي کنند.

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي کشور اظهار داشت: مركز مديريت راههاي کشور، اطلاعات راهها را از طريق صدا و سيما و سايت www.iran141.ir به اطلاع عموم مردم مي رساند
شهروندان همچنين مي توانند از طريق سامانه پيام کوتاه 1000141 از وضع راهها مطلع شوند و انتقادها يا شکايت خود را با سامانه 2000141 مطرح کنند.

افندي زاده تاکيد کرد شركت‌ هاي حمل و نقل مسافربري براي جابه‌جايي مردم با همه ظرفيت و خدمات مناسب آمادگي دارند و شهروندان مي توانند از طريق سايت هاي اين شرکت ها بليت خود را تهيه و با آسودگي سفر کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: راهداری ، حمل ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار