رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مازندران از رقابت 481 کیلومتری دوچرخه سواران در تور بین‌المللی مازندران خبر داد.

عبداللهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: بیستمین دوره این مسابقات در رده سنی جوانان همچون پارسال با نام یادواره سرداران و 10 هزار شهید مازندران در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

وی افزود: بیستمین دوره این مسابقات با حضور دوچرخه‌سواران خارجی و داخلی در پنج مرحله و به مسافت 481 کیلومتر که افتتاحیه در شیرود تنکابن و اختتامیه در ساری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مازندران گفت: مرحله اول به مسافت 83 کیلومتر از شیرود تا نمک‌آبرود چالوس و در مرحله دوم از چالوس به رامسر به مسافت 92 کیلومتر است.

عبداللهی درباره رقابت دوچرخه‌سواران در مرحله سوم افزود: در این مرحله دوچرخه سواران مسافت 106 کیلومتری سلمانشهر تا محمودآباد را رکاب خواهند زد.

به گفته وی: در مرحله چهارم دوچرخه سواران مسافت 82 کیلومتری رامسر تا کلاردشت و در آخرین مرحله نیز مسافت 118 کیلومتری نور تا ساری که مراسم اختتامیه برگزار می‌شود را دوچرخه‌سواران داخلی و خارجی رکاب می‌زنند.

وی با بیان اینکه تور بین‌المللی دوچرخه سواری مازندران به عنوان تنها تور بین‌المللی در رده سنی جوانان محسوب می‌شود،یادآور شد: برای برگزاری میزبانی شایسته این تورنمنت مهم در سطح آسیا نیاز به اعتبارات و بودجه کافی از سوی مسئولان هستیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.