ساوه شمشکی گفت: سلطانی فر با وجود شناختی که نسبت به ورزش و جامعه ورزش دارد انتخاب بسیار شایسته ای برای وزارت است.

عيسي ساوه شمشکي رییس فدراسیون اسکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:سلطانی فر را از سال هایی که قائم مقام سازمان تربیت بدنی بود می شناختم.خوشبختانه وی در آن سالها نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق بود و شاید علت اصلی این موفقیت آشنایی کامل وی به ورزش باشد.

ساوه شمشکی تصریح کرد:در مدتی که ایشان به عنوان استاندار در زنجان و گیلان فعالیت داشت نیز پیگیر مسایل و مشکلات جامعه ورزش بود و به ورزش استان توجه خاص و ویژه ای داشت.

وی تاکید کرد:سلطانی فر نشان داده که همواره علاقه مند به فعالیت جوانان بوده و آشنایی کامل نسبت به ورزش دارد. ضمن اینکه جامعه ورزش را نیز به خوبی میشناسد و همین از جمله مزیت های ایشان در فعالیت ورزشی اش می باشد چرا که با شناخت کامل می تواند در گزینش افراد نیز موفق عمل کند.

وی ادامه داد: از آنجایی که وزارت به دو بخش ورزش و جوانان تقسیم شده توجه داشتن به جوانان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده است که خوشبختانه این توجه از جانب سلطانی فر بارها و بارها دیده شده است.

رییس فدراسیون اسکی عنوان داشت:با این شناخت و پتانسیل به نظرم ایشان گزینه شایسته ای برای وزارت ورزش و جوانان است که امیدواریم نمایندگان مجلس نیز به وی رای اعتماد دهند چرا که وزارت نقش نظارتی بر فدراسیون های ورزشی دارد و در استقلال و موفقیت آنها بسیار موثر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:آینده ورزش را با شناختی که از سلطانی فر دارم مثبت میبینم و امیدوارم موفقیت های ورزش کشورمان در روزها و سال های آتی به مراتب بهتر از گذشته باشد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار