22مرداد ماه پایان پرداخت هزینه قربانی حجاج

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت زمان واریز مبلغ قربانی زائران ار از تاریخ 13 لغایت تا 22 مرداد ماه اعلام کرد.

غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: هزینه قربانی حج تمتع سال جاری بر اساس نرخ مصوب بان توسعه اسلامی برای حجاج کلیه کشورهای اسلامی 490 ریال سعودی که بر اساس نرخ ارز مبادله ای معادل 340 هزار تومان است.

وی در خصوص روش و زمانبندی دریافت وجه قربانی حج 92 بیان داشت:

زائران باید این مبلغ را از تاریخ 13 لغایت 22  مرداد ماه به حساب سینا به شماره 0103972492009 به نام تمرکز وجوه قربانی حج تمتع زائران واریز و اصل فیش واریزی را تحویل مدیر کاروان داده و تصویر آن را نزد خود نگه دارند.

رضایی افزود:مدیران کاروان نیز با ورود به سایت ثبت نام حج به نشانی WWW.hajkarevan.ir و تأیید افراد مشارکت کننده در طرح قربانی و تکمیل فرمهای مربوطه نسبت به چاپ فیش واریز وجه قربانی اقدام و هر زائر به بانک مراجعه و نقدی مبادرت به پرداخت وجه مزبور خواهد کرد.

وی همچنین تصریح کرد:در حج سال جاری هر زائر تنها امکان انجام یک قربانی با نرخ مصوب را دارد و چنانچه نیاز به انجام قربانی دوم داشته باشد د ر عربستان نسبت به تهیه کوپن از واحد قربانی با ارائه ارز خواهد داشت.

رضایی در خصوص مزایای دریافت هزینه تهیه گوسفند قربانی در ایران گفت: استفاده از این طرح مزایایی همچون تهیه یکنواخت و آسان واجد شرایط شرعی بودن وام- امکان تأمین کمیت بالا- بهره گیری از محیط سالم و بهداشتی کشتارگاه بسته بندی کاملاً بهداشتی – استفاده کامل از ذبیحه را به همراه دارد.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت خاطر نشان کرد:در این طرح قربانی بر اساس سلسله برنامه ریزی های به عمل آمده توسط ذابحان حرفه ای اعزامی از ایران به صورت رایگان و در محیط کاملاً بهداشتی و مطمئن  و با نظارت شرعی انجام گرفته و گوشت و قربانی هم در یک فرآیند کاملاً بهداشتی به مصرف نیازمندان حدود 28 کشور جهان می رسد.

برچسب ها: نسیم ، بهشت ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار