به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، شبکه رادیویی تهران با تدارک ویژه برنامه های شاد و سرگرم کننده روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراه شنوندگان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی تهران؛ ویژه برنامه "صلات عاشقان" کاری از گروه اجتماعی و خانواده است که به مناسبت عید سعید فطر از ساعت 6 تا پایان مراسم نماز عید بطور مستقیم از دانشگاه تهران روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود. این برنامه به صورت مستقیم هر آنچه در این روز از دانشگاه تهران پخش می کند را به سمع شنوندگان می رساند. پخش مستقیم قرائت دعای ندبه، تلاوت قرآن، اقامه نماز عید سعید فطر به امامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، سخنرانی و... از بخش های این برنامه است. علیرضا محمدی، گزارشگر برنامه نیز با حضور در دانشگاه تهران و گفت وگو با نمازگزاران، حضورگسترده وپرشور مردم مومن تهران را بازتاب می دهد.
به مناسبت عید سعید فطر بازیگران، هنرمندان و خوانندگان کشورمان، از ساعت 17 تا 21 در برنامه " عیدانه " حضور می یابند. در این برنامه گپ وگفتی با نگارعابدی بازیگر نقش افروز درسریال «دودکش»، نفیسه روشن، بازیگر و محمد حشمتی خواننده پاپ خواهیم داشت. اجرای این برنامه را دلارام شکوهی و حافظ آهی بر عهده دارند. بخش دیگری از این برنامه به خانه سالمندان کهریزک اختصاص داده شده است، نیکنام جبرئیل پور سردبیر برنامه با حضور در این جمع و گفتگو با سالمندان ، شنوندگان رادیو تهران را همراهی می کند.

در روز دوم عید سعید فطر برنامه " سرور بندگی " از ساعت 7 تا 8:30 ، با حضور بازیگران آسیه گرجی و پیمان قریب پناه روی آنتن می رود.

ویژه برنامه " عطر خوش بندگی " نیز به مناسبت عید سعید فطر، به مدت دو روز، از ساعت 13:30 تا 14:30 از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود. در روز عید کارشناس مجری برنامه، رضا احسان پور، طنز پرداز و نویسنده رادیویی با حضور فهیمه رضایی روانشناس درباره تاثیر شادی بر خانواده و جامعه صحبت خواهند کرد. محمد رضا میر حسینی و زهرا افشار نژاد، گزارشگران برنامه نیز گفتگوهای مردمی را به سمع شنوندگان می رسانند. این برنامه در روز دوم نیز با موضوع ترویج فرهنگ دوستی و صله رحم با حضور کارشناسان مذهبی معین شیرازی و حجت الاسلام والمسلمین سعیدی پخش می شود. در این روز رضا کاشفی، کارشناس- مجری و زهرا افشار نژاد گزارشگر برنامه همراه شنوندگان خواهند بود.

اولین برنامه " آوای نیمه شب " هم به مناسبت عید سعید فطر، از پنجشنبه ساعت 2 تا 3 بامداد آغاز می شود. پخش موسیقی های ناب و اصیل ایرانی و معرفی موسیقی ارزشی و سالم ایرانی از مهم ترین ویژگی های این برنامه است.
 
ویژه برنامه های "عصر یک روز خوب" و "شکرانه" از دیگر برنامه هایی است که تقدیم شنوندگان رادیو تهران می شود./ص
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار