"كري موليگان" پيشنهاد بازي در نقش "هيلاري كلينتون"، وزير خارجه سابق آمريكا و همسر بيل كلينتون، رئيس جمهور سابق اين كشور را نپذيرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ "كري موليگان" پيشنهاد بازي در نقش هيلاري كلينتون، وزير خارجه سابق آمريكا و همسر بيل كلينتون، رئيس جمهور سابق اين كشور را نپذيرفت. به نوشته رسانه هاي سينمايي با اينكه نام هنرپيشگاني مثل اسكارلت جوهانسن، جسيكا چستين و امااستون هم براي بازي در نقش هيلاري كلينتون مطرح بوده اما موليگان يكي از اصلي ترين گزينه هاي مورد نظر سازندگان فيلمي در باره دوران جواني كلينتون بوده اما موليگان بعد از ديداري با جيمز پانسولت، كارگردان فيلم پيشنهاد بازي در اين فيلم را قبول نكرد، به گفته منابع سينمايي موليگان دليل نپذيرفتن اين نقش را عدم آمادگي در حال حاضر اعلام كرده است.

نام فيلمي كه موليگان قرار بود در آن بازي كند، رادهم است و ماجراهاي آن به فعاليت هيلاري كلينتون در كميته مسئول در بررسي پرونده ريچارد نيكسون و آشنايي با بيل كلينتون جوان مربوط مي شود.

سايت هاي سينمايي پس از انتشار خبر كناره گيري كري موليگان از اين پروژه، آن را اشتباهي فاحش از سوي بازيگر جوان خواندند و با تهيه فهرست هاي مختلفي نگاهي به هنرپيشگان بزرگي انداختند كه نقش هايي كليدي را قبول نكردند و سال ها بعد از تصميم اشتباه شان پشيمان شدند./ص

منبع: ماهنامه دنیای تصویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار