مدیر پیست بین المللی دیزین گفت: با پیگیری هایی که داشتیم مسئولان قول داده اند تا حد اکثر تا هفته دیگر علت آتش سوزی دیزین را اعلام کنند.

قربانعلی سولقانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قضیه پیگیری برای بیان علت آتش سوزی دیزین بسیار جدی تر از سابق بود و قول داده اند تا حداکثر یک هفته دیگر علت حریق را بیان کنند.

مدیر پیست بین المللی دیزین تصریح کرد: به عنوان مدیر دیزین در تمام این مدت پیگیر بحث آتش سوزی بوده ام و چند بار نیز شرکت توسعه و تجهیز نامه نگاری برای تسریع بخشیدن به اعلام علت آتش سوزی داشته اند.
از طرف مسئولان استان نیز پیگیریهای مربوطه انجام شده است و باید اذعان کنم که تا همین حالا هم فرصت زیادی هدر رفته و عملیات بازسازی به تأخیر افتاده است.

وی اعلام کرد: باید علت آتش سوزی دیزین مشخص شود تا دستور کار عملیاتی نیز داده شود. از آن جایی که فصل اسکی نیز کوتاه است کار ما بسیار زیاد می باشد و اگر قضیه به همین منوال پیش برود نمی توانیم به موقع پیست را راه اندازی کنیم.

سولقانی بیان داشت: در حال حاضر مهم ترین کار بحث خرید خارجی برخی لوازم است که ممکن است زمان بر باشد ولی در مجموع پیش بینی می شود کار ایستگاهی با 2 شیفت کار حدود سه ماه به طول بیانجامد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بودجه بازسازی نیز از جمله مسائل اداری است که کار شرکت توسعه و تجهیز می باشد که امیدوارم با مشخص شدن هر چه سریع تر علت حریق، شاهد روند بازسازی این پیست بزرگ باشیم./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار