مسئول بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری، از انتشار فراخوان دومین جشنواره دو سالانه عکس بسیج خبر داد.

محمدرضا سلیمانی گفت: انجمن عکاسان سازمان بسیج هنرمندان با همکاری و همراهی هنرمندان عکاس و سازمان های فرهنگی هنری، دومین جشنواره دو سالانه سراسری عکس بسیج را برگزار می کند.
وی، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد بستری مناسب برای بروز خلاقیت های هنری، تلاش برای معرفی ارزش ها و آرمان های اسلامی، ارتقای ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور، تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استعدادیابی از میان جوانان و حفظ انسجام هنرمندان عکاس بسیجی برشمرد.
سلیمانی، با اشاره به موضوعات این جشنواره افزود: فعالیت های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان با مضامین (فعالیت های اجتماعی، خدمت رسانی، اردوهای سازندگی، تولید هدفمند، سازندگی معنوی، تعلیم و تربیت، ایثار و مقاومت)، زندگی ایرانی اسلامی در محورهای (آیین عبادی، جشن ها، عزاداری ها، آداب و رسوم، اقوام و تولید، بازی های محلی ) از موضوعات جشنواره دو سالانه عکس بسیج به شمار می رود.
مسئول بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری، با تأکید بر اینکه ثبت نام متقاضیان شرکت در این جشنواره فقط به صورت اینترنتی ممکن خواهد بود، اظهار داشت: هنرمندان عکاس می بایست برای ثبت نام ،تکمیل فرم فراخوان و دریافت اطلاعات به سایت WWW.TORFEHHONAR.IR  مراجعه کنند.
وی، به دیگر شرایط شرکت در جشنواره اشاره کرد و افزود: هر هنرمند می تواند در هر موضوع 7 اثر ارسال کند.
سلیمانی خاطر نشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار و ثبت نام در این جشنواره پایان شهریور خواهد بود./ب

 

برچسب ها: فراخوان ، جشنواره ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.