مدیر عامل شرکت آبفار استان لرستان گفت :به دلیل خشکسالی هایی که در سال های اخیر به وجود آمده است 50درصد چشمه ها ی استان خشک شده اند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ کاکاوند ادامه داد : بسیاری از چشمه ها با کاهش دبی اب مواجه شده اند وحتی برخی از چاهها ی دستی هم خشک شده اند.

وی خاطر نشان کرد : بیشترین مشکلات در این زمینه در شهرستانهای کوهدشت ،بروجرد وخرم آباد به وجود آمده است اما علیرغم این مشکلات شرکت تا کنون خدمات خود به روستاییان را کم نکرده است .

کاکاوند یاد آور شد : استمرار خشکسالی ها با عث شده است که از سال 88 تاکنون 323 حلقه چاه در روستاها ی استان حفر شده که این میزان 3 برابر بیشتر از سال 88 است.

وی ادامه داد: ظرف 4 سال گذشته هم با توجه به پیش آمدن مساله ادغام ،این شرکت مجوز جذب نیرو نداشته است واعتبارات روستاها هم در سال 92 دیده نشدند

وی خاطر نشان کرد مساله خشکسالی ها ،نبود اعتبارات وکمبود نیرو شرایط سختی را برای خدمت رسانی در این مجموعه ایجاد کرده است .

 کاکاوند اظهار داشت : شرکت 2میلیارد و 300میلیون تومان هم از مشترکین طلب دارد وبرخی دستگاهها مانند زندان خرم آباد با بیش از 200میلیون بدهی ، آموزش وپرورش ،مخابرات ،علوم پزشکی و .... بیشترین میزان بدهی ها را به شرکت دارند.

کاکاوند تصریح کرد :با این وجود شرکت آبفار استان اقدامات مهمی در راستای افزایش خدمت رسانی وبهره وری در طی سال های اخیر انجام داده است.

وی اظهار داشت : از سال 88 تاکنون 243سیستم تله متری نصب شده وقبل از آن سیستم تله متری وجود نداشت.

 کاکاوندگفت : 120تابلو ی سافت استارتر برای جلوگیری از سوختن پمپ ها از 40 مورد در سال 88امروز به 25مورد کاهش یافته است.

همچنین در این مدت 369 کنتور حجمی نصب شده وزمان رفع شکستگی ها هم از 23ساعت به 6 ساعت کاهش یافته است مهندس کاکاوند ادامه داد: با وجود دریافت این میزان ناچیز اعتبار که با پی گیری های استاندار لرستان به شرکت اختصاص یافته است بیش از5 /3میلیارد تومان از ابتدای سال تاکنون توسط شرکت برای اجرای پروژه ها هزینه شده است./ب

برچسب ها: خشک ، چشمه ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.