سند راهبردی حفاظت و احیا مدیریت تالاب بین المللی هامون توسط سازمان حفاظت محیط زیست بعنوان متولی با همکاری سازمانهای دیگر تهیه می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ نشست کارگروه تخصصی هامون در معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با هدف احیای این تالاب و با حضور نمایندگانی از وزارت نیرو ، وزارت امور خارجه ، وزارت کشور و همچنین نمایندگان ادارات کل استانی برگزار شد.
 
احمد علی کیخا معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در این نشست تشکیل سمن های محیط زیستی فعال را در سطح منطقه ضروری دانست و تاکید کرد: اهداف همه سازمان ها و نهاد ها و فعالیتهای آنها باید در راستای حفظ منافع زیست محیطی تالاب هامون باشد .
 
وی بر انتقال آب با لوله به مزارع سیستان ، لایروبی انهار سیستان و تکمیل طرحهای منابع آب و ساماندهی دایک اطراف دریاچه تاکید کرد.
 
بنا بر این گزارش‌،‌در این نشست مقرر شد، سند راهبردی حفاظت و احیا مدیریت تالاب بین المللی هامون توسط سازمان حفاظت محیط زیست بعنوان متولی با همکاری سازمانهای دیگر تهیه و برنامه ریزی لازم برای برگزاری کنفرانس بین المللی تالاب هامون نیز در طی یکسال آینده اقدام شود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار