به دستور رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تمامي شكايت هاي اين سازمان از رسانه ها پس گرفته مي شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌ محمدشريف ملک زاده رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، طي نامه اي رسمي به معاونان و دفتر امور حقوقي سازمان میراث فرهنگی خواستار صرف نظر از شكايات حقوقي نسبت سايت هاي خبري، خبرگزاري ها و روزنامه ها گرديد.
 
برپايه اين گزارش از مدير امور حقوقي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خواسته شده براي هر يک از شكايت هاي صورت گرفته، نامه اي رسمي به شعبات مختلف دادسراي تهران ارسال نموده و خواستار ترك تعقيب پرونده هاي مفتوحه شود كه اين موضوع در هفته خبرنگار محقق مي شود.
 
براساس اين گزارش، كليه شكايت هاي اين سازمان براساس نظرات تخصصي بوده و چنانچه شكايتي از سوي اين سازمان صورت پذيرفته در دفاع از حفظ و صيانت از جايگاه سازمان ميراث فرهنگي بوده است.
 
در ادامه ملك زاده ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن روز و هفته خبرنگار، اصحاب رسانه را بازوي اطلاع رساني دستگاه ها و بهترين رابط ميان مردم و مسئولان توصيف كرد و اظهار داشت: اميدواريم اصحاب رسانه با اطلاع رساني صادقانه و منصفانه موجب روشنگري و رفع مسائل و مشكلات جامعه شوند و در مسير صداقت و انصاف، اعتماد مردم و مسئولان را جلب كنند.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار