مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی از کمک 500 میلیون تومانی مردم این استان برای بازسازی عتبات عالیات از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛محمدی گفت: از ابتدای سال 92 تاکنون مردم مومن و متدین خراسان جنوبی مبلغ 500 میلیون تومان برای امر بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

وی به ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف اشرف اشاره کرد و گفت: سنگ فرش حدود 100 هزار متر از این صحن را ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی متقبل شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با بیان اینکه هزینه هر متر مربع سنگ از نصب، راه اندازی و ارسال همه با هم حدود 250 هزار تومان می شود، گفت: مردم استان می توانند با مراجعه به ستاد به هر متراژ که توان داشته باشند هزینه تامین سنگ آن را متقبل شوند.

محمدی همچنین از ارسال 2هزار خشت طلا از خراسان جنوبی برای بازسازی ایوان باب القبله حرم مطهر امامین عسکریین(ع) خبر داد و گفت: ارزش ریالی هر خشت طلا 400 هزار تومان است که در مجموع 800 میلیون تومان می شود.

وی با بیان اینکه اتمام این طرح نیازمند 200 میلیون تومان اعتبار دیگر است، ادامه داد: این طرح از سه ماه پیش آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به اتمام برسد./ب

برچسب ها: بازسازی ، عتبات ، عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.