كميته تصميم گيري و راهبردي فدراسيون اسکی به منظور مشخص شدن برنامه هاي كسب سهميه المپيك 2014 سوچي تشكيل جلسه داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در اين جلسه علي عمران سولقاني دبير فدراسيون اسكي گفت: خوشبختانه تشكيل جلسات مشورتي با حضور كارشناسان و صاحبنظران اسكي تو انسته فدراسيون را در اجراي برنامه ها و تقويم ورزشي و در نهايت كسب پيروزي ها موفق سازد كه دراين راستا توجه ويژه اي به برگزاري جلسات كارشناسي داريم. وي اضافه كرد: از آنجائيكه مهمترين رويداد در پيش روي فدراسيون بازيهاي المپيك زمستاني 2014 است، بنا داريم تا بهترين برنامه ريزي را براي حضور و كسب سهميه المپيك داشته باشيم.

در اين جلسه اعضا به بيان ديدگاهها و نظرات درخصوص برنامه ها و اجراي مكانيزم كسب سهيمه المپيك در بخش آقايان و بانوان و در 2 رشته آلپاين و صحرا نوردي پرداختند.

با ارائه نظرات و ديدگاههاي اعضاء مقرر شد تا آخرين مسابقه با توجه به آخرين مهلت IOC زمان اعلام اسامي جهت حضور در بازيها و كسب پوئن به منظور دريافت سهيمه المپيك، مسابقات آلپاين انتخابي و ليگ در 30 آذرماه و يكم دي ماه سالجاري در رشته مارپيچ بزرگ، 3 و 4 دي ماه در رشته مارپيچ كوچك و 15، 16، 17 و 18 دي ماه در 2 رشته مارپيچ بزرگ و كوچك در 2 پيست دربندسر و ديزين برگزار شود.

از ديگر مصوبات اين جلسه آغاز اردوي تداركاتي تيم با حضور مربي بدنسازي است كه از اول شهريورماه در آكادمي ملي المپيك برگزار مي شود. همچنين با بحث و تبادل نظر مقررشد تا براي حضوري موفق در اين بازيها با توجه به اهميت و برنامه ريزي براي افزايش تعداد سهميه ها و ورزشكاران بانوان و آقايان در 2 رشته اسكي آلپاين و صحرانوردي مكاتبات و رايزني هاي لازم با فدراسيونهاي مطرح جهان به منظور جذب مربي خارجي صورت پذيرد.

اين جلسه با حضور دبير فدراسيون، نايب رئيس بانوان، كارشناس خبره، مديريت تيم هاي ملي، بازرس، رئيس كميته فني، رئيس كميته آلپاين، رئيس كميته صحرانوردي، رئيس كميته روابط عمومي، رئيس كميته روابط بين الملل و كارشناس صحرانوردي برگزار شد./زر
برچسب ها: اسکی ، فدراسیون ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار