مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی جابجایی مسافر در استان، تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته سه میلیون و ۸۵۰ هزار و ۹۷۱ مسافر در سطح استان جابجا شده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه 

بهمن خسروانی با اشاره به رشد ۱۲۰ درصدی تردد مسافر از مرز پرویزخان، از ورود ۳۹ هزار و ۱۰۸ مسافر به کشور در چهار ماهه نخست امسال از طریق این مرز خبر داد و گفت: طی این مدت همچنین ۳۸ هزار و ۴۰ نفر از طریق این مرز از کشور خارج شده‌اند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه تصریح کرد: در چهار ماهه نخست سال گذشته ۱۷ هزار و ۳۰۲ مسافر از طریق این مرز به کشور وارد و ۱۷ هزار و ۵۸۹ مسافر نیز از طریق این مرز از کشور خارج شده بودند.

وی همچنین میزان ترانزیت سوخت از مرز پرویز خان را در چهار ماهه ابتدایی امسال یک میلیون و ۲۶۵ هزار و ۶۶۸ تن اعلام کرد و افزود: طی این مدت ۴۸ هزار و ۴۶۷ کامیون از طریق این مرز تردد داشته‌اند.

خسروانی ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته ۴۳ هزار و ۲۴۴ کامیون از طریق این مرز تردد کرده و ۹۵۱ هزار و ۱۵۷ تن سوخت نیز از طریق این مرز ترانزیت شده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه افزود: در چهار ماهه ابتدای امسال همچنین ۳۳ هزار و ۷۸۵ مسافر از مرز خسروی وارد و ۳۴ هزار و ۶۷۸ مسافر از طریق این مرز از کشور خارج شده‌اند.

وی تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۷۱ هزار و ۲۲ مسافر از طریق این مرز وارد و ۶۵ هزار و ۲۷۶ مسافر نیز از طریق این مرز از کشور خارج شده بودند که این تعداد کاهش ۵۰ درصدی را در سال جاری نشان می‌دهد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به ترانزیت ۱۰۹ تن کالا از مرز خسروی در سال جاری، این میزان را در مدت مشابه سال گذشته ۵۲ هزار و ۲۴ تن عنوان کرد./ع


برچسب ها: ورود ، مسافر ، مرزخسروی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.