سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: به کارگیری ملی پوشان فوتسال در یک تیم باشگاهی این چنین حرفه ای کار هر کسی نیست، لک توانایی هایش را به رخ می کشد.

سید مهدی ابطحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سرمربی گیتی پسند در هفته های گذشته خواهان حضورمان در اصفهان و برگزاری دیدار تدارکاتی بود این دیدار به منظور ارزیابی و ایجاد هماهنگی در بازیکنان گیتی پسند بود.

وي ادامه داد: اما باید بگویم این سفر تنها به نفع تیم اصفهانی نبود رویارویی جوانان بومی شهرداری ساوه با گیتی پسند که خود را برای حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا آماده می کند فاکتور مفیدی به حساب می آید زیرا در فاصله کمی که تا آغاز لیگ برتر در پیش داریم بازیکنانم از فضای تمرینی و استرحت بیرون آمدند و خود را برای رقابت های دشوار آماده کردند.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه افزود: در بازی نخست گمان نمی کردم که با چنین تیم سازمان یافته ای رو برو شویم با وجود اینکه بازیکنان به تازگی از فضای اردویی خارج شده و از نظر جسمانی در حالتی ایده آل نبودند اما حرفه ای گری از نحوه بازی آنها قابل مشاهده بود.

وي اظهار داشت: به طور حتم تیم گیتی پسند در مصاف با رقبای خود برتری خواهد داشت و دستیابی نماینده ایران به عنوان قهرمانی آسیا دو راز ذهن نیست.

ابطحی در ادامه بیان داشت: رضا لک در مدت حضورش در گیتی پسند قادر بوده یک تیم کامل و بدون نقطه ضعف را ببندد.
وجود  ملی پوشان در تیم نقش بسزایی در این مهم داشته اما تجربه و توانایی لک را نباید نادیده گرفت.

وي تاکيد کرد: افراد ورزشی به این امر آگاهند که ایجاد هماهنگی بین بازیکنان حرفه ای در یک تیم به مراتب دشوارتر از هماهنگ کردن یک تیم یک دست و مبتدی است که خوشبختانه طی این 2 روز توانایی سرمربی گیتی پسند در مدیریت مهره ها و ایجاد ارتباط فنی آنها در زمین را شاهد بودیم.

سرمربي تيم فوتسال شهرداري ساوه تصريح کرد: در طول مدت فعالیتم در فوتسال در تیم های بزرگی کار کردم و رقبای حرفه ای داشتم اما تیمی که رضا لک به منظور کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا بسته مثال زدنی است تاکنون تیمی این چنین بی نقص ندیده ایم رضا لک اثبات کرد شطرنج باز بزرگی است که چنین حرفه ای و هنرمندانه مهره های تیمش را در زمین می چیند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم ثمره تلاشها و زحمات کادر فنی و مسئولان گیتی پسند کسب عنوان قهرمانی آسیا باشد تا بار دیگر پتانسيل ایران و تیم های باشگاهی این کشور بر همگان نمایان شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار