نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: نباید فکر کرد که نبرد با ظلم و متجاوزان بین‌المللی تمام شده است، اگر دیروز در جنگ سخت و فیزیکی با دشمن بودیم، امروز در جنگ شدید سایبری و نرم هستیم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی در مراسمی که یکشنبه‌شب به مناسبت تودیع و معارفه رئیس  اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در بین جمع کثیری از فرماندهان و رزمندگان  سپاه و ارتش برگزار شد، اظهار کرد: امیدوار هستم که مسئولان امر در اشاعه و گسترش فرهنگ ایمان و شهادت در جامعه قدم بردارند و برای رشد و تعالی نسل جدید از آن استفاده کنند.

وی، تکمیل و بهره‌برداری باغ موزه دفاع مقدس را بهترین راهکار برای این انتقال مفاهیم دانست و نقش آن را بی‌نظیر عنوان کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک به سردار مجتبی شیروانیان بابت سمت جدیدش گفت: مهمترین رسالت اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را نشر فرهنگ شهادت و رشادت است.

وی تصریح کرد: نباید فکر کرد که نبرد با ظلم و متجاوزان بین‌المللی تمام شده است، اگر دیروز در جنگ سخت و فیزیکی با دشمن بودیم، امروز در جنگ شدید سایبری و نرم هستیم.

سالک کاشانی عنوان کرد: اگر دیروز هواپیماها و خمپاره‌های دشمن را در آسمان می دیدیم، امروز ابزار‌ها و امکانات و تکنولوژی‌‌ها نفوذ کرده دشمن را درخانه‌هایمان مشاهده و حس می‌کنیم.

وی بیان داشت: با این افزایش روز افزون ضریب نفوذ تفکرات و وسایل جاسوسی دشمن در خانه‌هایمان، طبق فرمایش امام علی(ع) اگر دیر بجنبیم باید لباس ذلت بر تن کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هرگز نباید منتظر این باشیم که دیگران برای ما کاری انجام دهند، این اشتباه محض است.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران بخاطر همین خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است که دارای قدرت بی نظیر بازدارندگی در برابر وسایل و تجهیزات نظامی در جهان است و مستکبران جرات جسارت نظامی در برابر خاک ایران را ندارند.

سالک کاشانی خطاب به مسئولان اداره کل حفظ آثار و نشر  ارزش‌های دفاع مقدس گفت: وظیفه اصلی این اداره این است که کوچه به کوچه‌های کشور را بگردند و شهدای گمنام این نظام را پیدا و از خانواده‌های آنها به بهترین نحو ممکن تجلیل نمایند.

وی در پایان با اشاره‌ای مختصر از رشادت‌های بسیجیان و فرماندهان سپاه اصفهانی در دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی، متذکر شد: امروز همه مردم ایران سر سفره این شهیدان نشسته‌اند و باید به پاس قدردانی از آنها بیش از پیش کار کنیم و اهداف و انتظارات شهیدان و خانواده‌هایشان را برآورده سازیم./ج1

برچسب ها: پیشتاز ، نظام ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.