خانه فرهنگ آیه روز سه شنبه 29 مردادماه در دومین اجرای برنامه کتابخانه قلقلکی در فصل تابستان 92، اقدام به برگزاری کارگاه صحافی کتاب برای کودکان 7 تا 11 سال در روز کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، سه شنبه 29 مردادماه ساعت10 تا 12 کتابخانه کوثر خانه فرهنگ آیه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تقویت قوه خلاقیت در آماده سازی و تولید کتاب میزبان کودکان علاقه مند به صحافی کتاب خواهد بود.

این برنامه با مشارکت موسسه جام میراث جهان به منظو رغنی سازی اوقات فراغت کودکان با حضور «فاطمه بیاضیان» به عنوان کارشناس برگزار می شود.

کارشناس برنامه که آموزش مفاهیم میراث با استفاده از شیوه های نوین مانند آموزش صنایع دستی و تورهای گردشگری را در کارنامه اش دارد در این برنامه، آماده سازی و تولیدکتاب به صورت گام به گام به کودکان 7 تا 11 سال آموزش می دهد.

یادآور می شود؛ لوازم مورد نیاز در این برنامه قیچی، منگنه، مقوا، کاغذ A4 ، گواش، روان نویس، مدادرنگی، پارچه و ... است.  

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان، خیابان اصلی، فاز یک، روبروی ورزشگاه راه آهن مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44667633 تماس حاصل نمایند.

همچنین نشانی الکترونیکی ferdos. farhangsara.ir    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر برنامه های فرهنگسرای فردوس اعلام شده است./ص
برچسب ها: کتاب ، کودکان ، خانه فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.