عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: درایت رویانیان باعث شد تا خلعتبری را بدن هزینه راهی پرسپولیس کنیم.

"احمد جمشیدی"، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رویانیان با یکی از تجار ایرانی ساکن امارات صحبت کرده است و قرار شده وی تمام هزینه باشگاه عجمان را بپردازد تا پرسپولیس تنها با کاردانی و درایت رویانیان خلعتبری را به این تیم بیاورد.

وی ادامه داد: رویانیان نیز طی مذاکراتی که با خلعتبری داشته است این موضوع را با وی در میان گذاشته است.

جمشیدی افزود: ما خوشحال هستیم، بازیکنی را جذب می‌کنیم که برای تیم مفید است. خلعتبری یک بازیکن خلاق و خوش فکر است و به پرسپولیس کمک بزرگی خواهد کرد و باشگاه هم دوست ندارد یک بازیکن ایرانی مثل خلعتبری برای یک باشگاه اماراتی توپ بزند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت پیام صادقی نیز تاکید کرد: فکر می کنم مصدومیت ممکن است برای همه بازیکنان اتفاق بیافتد اما طی کردن این روند و پیگیری سلامتی پس از مصدومیت مهم تر است. صادقیان هم پس از مصدومیت زیر نظر پزشک قرار گرفته است که تشخیص پزشک این بوده که وی به MRI نیاز دارد و مشکل جدی برای این بازیکن پیش نیابد.

جمشیدی خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم این تیم که دایی بسته است، تیم آینده دار و خوبی باشد و تاکنون هم در کورس رقابت‌ها خوب حاضر شده است؛ در بازی های قبلی هم خیلی خوب نتیجه گرفتیم و آرزوی من هم قهرمانی پرسپولیس لیگ سیزدهم است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار