دبيرکل جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي با بيان اينکه اقتصاد باید با دید و نگرش عزم ملی نگاه شود، گفت: اعتبارات نظام باید در جهت تولید و در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و ... قرار بگیرند نه دلال‌بازی و واسطه‌گری.

"حبیب الله بوربور" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه شعار حماسه اقتصادی تنها یک حرف نیست، اظهار داشت: اقتصاد یک علم است و با شعار و صحبت عملی نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: سکانداران اقتصاد کشور بدانند، بدون سرمایه‌گذاری و تولید اقتصاد رونق نمی‌گیرد.
 
دبیرکل جمعيت وفاداران به انقلاب اسلامي با بیان اینکه مشکل اقتصاد یک‌ شبه و يا چند روزه حل نمی‌شود، تصریح کرد: کشورهایی همچون "چین" با استثمار کردن کارگر با وجود جمعیت بالای یک میلیارد نفر با حقوق صد دلاری کار می‌کنند، در حالیکه دستمزد تولید در ایران 5 برابر دستمزدی است که در کشور چین داده می‌شود.
 
وی تاکید کرد: اقتصاد باید با دید و نگرش عزم ملی نگاه شود، دولتمردان باید در گفتار و کردار صادق باشند و به مردم اعتماد کنند.
 
بوربور اضافه کرد: واگذاری بخش تولید به مردم، قراردادن سرمایه در این مسیر می‌تواند حماسه اقتصادی مورد نظر "رهبر معظم انقلاب" را به دست آورد اما این کار تنها با جابجایی افراد میسر نیست.
 
دبیرکل جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي اضافه کرد: اعتبارات نظام باید در جهت تولید و در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و ... قرار بگیرند نه دلال‌بازی و واسطه‌گری.
 
وی با بیان اینکه واردات بي‌رويه اقتصادی، رفاه اجتماعی و بازار کاذب ایجاد می‌کند، گفت: بالارفتن هزینه تولید نسبت به کشورهای دیگر ممکن است رفاه اجتماعی موقت ایجاد کند، اما به صورت ناخودآگاه ضایعاتی به بار می‌آورد که مهمترین آن بیکار شدن جوان‌های ماست.
 
وی در پایان برای دولت تدبیر و امید اظهار امیدواری و توصیه کرد: رونق در اقتصاد و تولید با تلاش درازمدت و کارشناسی شده اتفاق می‌افتد، امیدواریم که حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی با شعار اعتدال به خواسته‌های مردم جامه عمل پوشانده و اعتماد ملت را بار دیگر جلب کند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: حماسه ، اقتصادی ، ملی ، دلال ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار