مدیر اداره بازرسی شهرداری منطقه 18، از انتشار کارنامه عملکرد شهردار، معاونت‌ها، دوایر و نواحی این منطقه خبر داد.

حسین دزفولی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: کارنامه ارزیابی جلسات ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان و شهردار منطقه 18 در بازده زمانی اوایل بهمن ماه سال 91 تا نیمه اول مرداد ماه سال 92 منتشر و حوزه‌ها، دوایر و نواحی برتر 18 معرفی خواهند شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: کارنامه عملکرد شهرداری منطقه 18، شناخت نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت کاری حوزه‌ها، معاونت‌ها، دوایر و نواحی برتر منطقه به منظور آشنایی شهروندان با نحوه‌ی عملکرد آنها منتشر می‌شود.
دزفولی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در همین راستا در بخش حوزه‌های برتر، معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 با 288 مورد دارای بیشترین پیام، با افزایش انتقاد و شکایات، امور شهری با 40 پیام، درصد رسیدگی اندک، فنی و عمران با 14 پیام، سهم صد در صدی انتقاد و شکایات و رسیدگی اندک، مالی و اداری با 12 پیام و درصد رسیدگی 67 درصدی کمی در این کارنامه ارزیابی و مشخص شده است.
وی ادامه داد: ارزیابی حوزه‌های مختلف از جمله شهرسازی و معماری با 8 پیام و درصد رسیدگی کیفی 50 درصدی اندک، امور اجتماعی و فرهنگی با کسب درصد مناسب در تمامی زمینه‌ها در این کارنامه مشخص شده است.
دزفولی با اشاره به کارنامه ارزیابی عملکرد نواحی 7 گانه شهرداری منطقه 18 افزود: کارنامه ارزیابی عملکرد نواحی 7 گانه شهرداری منطقه 18 شامل ناحیه یک 94 پیام، افزایش سهم انتقاد، شکایات و رسیدگی اندک، ناحیه 2 با 116 پیام و درصد مناسب کیفی، ناحیه 3 با 43 پیام، افزایش سهم 86 درصدی انتقاد و شکایات با درصدی اندک، ناحیه 4 با تعداد 57 پیام با افزایش سهم انتقاد و شکایت و درصد اندک رسیدگی کیفی ناحیه 5 با 51 پیام، افزایش سهم انتقاد، شکایات و درصد اندک رسیدگی کمی، ناحیه 6 با 9 پیام، درصد مناسب در تمام بخش‌ها، ناحیه 7 با تعداد 10 پیام و درصد رسیدگی 37 درصدی اندک است.
وی با اشاره به کارنامه ارزیابی عملکرد و اثر و املاک مستغلات شهرداری منطقه 18 گفت: کارنامه ارزیابی عملکرد دوایر املاک و مستغلات شهرداری منطقه 18 در تمام بخش‌ها و اجرای احکام شامل 4 پیام و افزایش صد در صدی سهم انتقادات، شکایات است.
دزفولی در پایان با اشاره به برگزیدگان این طرح گفت: معاونت حمل و نقل ترافیک، امور اجتماعی و فرهنگی، شهرداران نواحی 2 و 6، اداره املاک و مستغلات منطقه 18 از برگزیدگان کارنامه ارزیابی جلسات ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان و شهردار منطقه 18 هستند.
برچسب ها: کارنامه ، شهرداری ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار