با مجهز شدن بیمارستان طرفه به بهترین امکانات چشم پزشکی این بیمارستان به قطب آموزشی چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبدیل شد.

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر ابوالقاسمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز 2 شهریور در مراسم افتتاحیه اتاق عمل های بیمارستان طرفه  یکی از دغدغه ما این است که عدالت در سلامت تحقق پیدا کند و برای تحقق این امر فقط  نباید مدیران تصمیم بگیرند بلکه کلیه پرسنل و مشاغل در بخش سلامت باید در این امر سهیم هستند.

وی ادامه داد:  80 درصد مردم کشور ما تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی هستند و می توانند بدون این که هزینه های درمان آنها را گرفتار کند از ما خدمت بگیرند که لازمه این امر فداکاری جامعه پزشکی در این خصوص است که در این راستا باید فعالیتها را تجمیع کنیم که بهترين آن ایجاد مطب های متخصص آموزشی در هر حوزه است چرا که با ایجاد قطب های متخصص می توانیم  به 80 درصد مردم که به طور قاطع نیازمند هستند خدمات ارائه  دهیم.

 ابوالقاسمی با تاکید بر این که بیمارستان طرفه به قطب چشم پزشکی مربوط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبدیل شده است عنوان کرد:  ما برای توسعه و سرپا نگه داشتن بخش های بیمارستانی نیاز به همکاری خیرین داریم و اداره یک بخش را به خود آنها واگذار کنیم چرا که اجرای این موضوع نشان داده که بازدهی بخش ما به طور قابل توجهی افزایش می یابد به طوری که اجرای آن در بیمارستان شهداي تجريش باعث افزایش بازدهی و خدمات رسانی سه برابری شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز 7 اتاق عمل با هزینه 500 میلیارد تومان در این بیمارستان برای پاسخگویی به ارائه خدمات چشم پزشکی افتتاح به طور رسمی آغاز به کار کردند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mahshid
۱۲:۵۱ ۰۶ دی ۱۳۹۳
درخصوص عمل لیزر چشم تحت پوشش بیمه انجام میشود؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۴۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
با عرض سلام میخواستم ببپرسم عمل لیزر چشم مجانی انجام میشه یا نه باید هزینه پرداخت بشه
Iran (Islamic Republic of)
parisa
۱۶:۵۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۲
سلام در بیمارستان طرفه عمل فمتو چشم هم انجام میدن؟ هزینش با بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی هرکدوم چقدر میشه؟