مدیر گروه تبلیغ پژوهی پژوهشکده باقرالعلوم (ع) از انتشار کتاب "کلیات تبلیغ تربیت‌گرا با تکیه بر آیات و روایات" در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام علی اصغر رادحسینی با اعلام این خبر گفت: در این مجموعه ارزشمند سعی شده است موضوعاتی مطرح شود که در تمام فرآیند تبلیغ تأثیر گذار باشند. از این رو این کتاب در ابتدا به اصلی‌ترین محور کتاب، یعنی «تبلیغ» پرداخته و تحت عنوان «توجه به تبلیغ» وضعیت و اهمیّت تبلیغ را در آیات و روایات منعکس مي کند.
این مبلغ حوزه دین افزود: در ادامه با عنوان «آسیب‌های تبلیغ متداول»، کاستی‌های تبلیغ حال حاضر را بیان مي‌کند. بعد از مشخص شدن مرزها و حدود ممنوع و آسیب‌زای تبلیغ متداول، با سرفصل «تبلیغ تربیت‌گرا» تصویری کلی از عناصر و ویژگی‌های تبلیغ تربیت‌گرا ارائه می‌دهد که به دنبال ترسیم تبلیغ مطلوب است.
حجت الاسلام رادحسینی با یاد کردن از بخش های دیگر این کتاب افزود: این کتاب در ادامه به دو بخش اساسی تبلیغ یعنی تبلیغ لسانی و غیرلسانی در قالب «دو بخش اصلی تبلیغ تربیت‌گرا» اشاره می کند.
حجت الاسلام رادحسینی در پاین اظهار داشت: این مجموعه به تلاش وافر حجج اسلام امیر جهانی، حسین علیزاده، محمد جواد دیانی و مجتبی میری در مدت زمان تقریبی 24 ماه نگاشته شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.