طبق شنيده ها سريال "روياهاي بيداري" از شبكه تلويزيوني آي فيلم پخش نمي شود.

"رويا تيموريان" بازيگر پيشكسوت تئاتر، سينما و تلويزيون با اشاره به سريال "روياهاي بيداري" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در سريال "روياهاي بيداري" بيشتر بازيگران خوب كشورمان حضور دارند و به اعتقاد من همه اعضاي تيم سازنده تلاش خود را در متفاوت بودن اين كار انجام داده اند.

وي با اشاره به پخش سريال "روياهاي بيداري" تصريح كرد: شنيده ام كه اين سريال از يكي از 5 شبكه سيما روي آنتن مي رود و دليل آن شايد خاص بودن سوژه و بازي هنرمندان است.

تيموريان با اشاره به موضوع روياهاي بيداري اظهار داشت: روياهاي بيداري دو قصه اصلي داشت كه داستانهايي ديگر در اطراف موضوع اصلي نيز اتفاق مي افتد و اين سريال مجموعه اي از آنچه كه در جامعه مي گذرد خواهد بود.

*"روياهاي بيداري" طنز موقعيت نيست

بازيگر مجموعه راستش را بگو در خصوص طنز بودن اين سريال گفت: "روياهاي بيداري" به هيچ عنوان طنز نبوده و مسائل پيرامون آن بسيار جدي ا ست.

وي با اشاره به نقش خود تصريح كرد: پسر من كشته مي شود و به دنبال اين اتفاق درخواست خون خواهي مي كنم و بايد بگويم كه نقش من در "روياهاي بيداري" متفاوت از ديگر بازيهام است.

وي افزود: اميدوارم روياهاي بيداري مورد توجه مخاطبان قرار گيرد كه اين موضوع به غير از داستان خوب به زمان پخش براي مخاطبان و ديگر فاكتورها برمي‌گردد.

گفتني است؛ "روياهاي بيداري" به زودي از يكي از شبكه هاي سيما روي آنتن مي رود و از مضموني اجتماعي برخوردار بود كه كارگرداني آن را حجت قاسم زاده اصل عهده دار بوده است.

شايان  ذكر است؛ رويا تيموريان ، مسعود رايگان، اميرحسين مدرس، پرويز پورحسيني ، سهيلا رضوي، فرخ نعمتي و بسياري ديگر از بازيگران اين سريال هستند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار