در برنامه‌اي در شبكه سه سيما سريال‌ها، ترانه‌ها و فيلم‌هاي تلويزيوني دهه هاي 60 و 70 بازپخش مي‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برنامه "يادگاري" كاري از گروه اجتماعي شبكه سه سيما - از پنجشنبه (7 شهريور ماه) و از ساعت 21 روي آنتن شبكه سه سيما قرار مي‌گيرد .

اين برنامه را مهران رسام در 52 قسمت 50 دقيقه اي تهيه مي كند . در "يادگاري" برنامه‌ها، سريال‌ها، ترانه‌ها و فيلم‌هاي تلويزيوني دهه هاي 60 و 70 كه در شبكه هاي مختلف سيما پخش شده اند بازپخش و بررسي مي شوند .

رسام گفت: اين برنامه قرار است به همه برنامه‌هاي صدا و سيما كه عمدتا در دهه‌هاي 60 و 70 پخش شده اند و براي بينندگان جنبه‌اي خاطره انگيز دارد، بپردازد. در هر قسمت از برنامه يك موضوع كلي خواهيم داشت و تفاوت اصلي اين برنامه با ساير برنامه‌ها اين است كه در واقع اجرا به معناي مرسوم آن صورت نمي‌گيرد، بلكه آقاي مسعود فروتن به عنوان كارشناس هنري برنامه درباره موضوع و تم برنامه توضيحاتي را ارائه مي كند.

رسام افزود : در اين برنامه مناسبت ها هم جايگاهي خاص دارند و براي مثال در هفته دفاع مقدس و يا زمان بازگشايي مدارس هم موضوعات برنامه حال و هوايي مشابه خواهند داشت. در واقع ما از تصاوير و منابع آرشيوي براي جذاب تر كردن برنامه استفاده خواهيم كرد ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار