رئیس سازمان لیگ کشورمان بیان کرد: بعد از بازی دربی در خصوص استفاده از بلیط الکترونیکی در وزرشگاه آزادی تصمیم جدی می گیریم.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در ارتباط با استفاده از بلیط الکترونیکی در ورزشگاه آزادی بعد از انجام بازی دربی تصمیم جدی می گیریم و به این دلیل این تصمیم را به بعد از انجام بازی دربی موکول کردیم که تهیه بلیط برای هواداران شهرستانی بسیار سخت است که در خانه خودشان بلیط تهیه کنند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال در خصوص زمان بازی دربی بیان کرد: طبق تأیید شورای تأمین امنیت دربی سرخپوشان در 15 شهریور برگزار خواهد شد و جایگاه بین هواداران پنجاه پنجاه است .

وی افزود: تماشاگران می توانند در طبقه اول طبق شماره گذاری صندلی ها بنشینند و در طبقات دوم هم به اندازه ظرفیت هایی که وجود دارد می توانند در ورزشگاه حضور یابند.

تاج در خصوص حمایت فنی از کی روش و تیم ملی گفت: باید از تیم ملی کشورمان حمایت کرد زیرا کشورهای دنیا 2 دسته هستند. کشورهایی که در این رقابت جهانی حضور دارند و کشورهایی که در این رقابت ها حضور ندارند و حالا ما جزو کشورهایی هستیم که در این رقابت بزرگ جهانی حضور داریم نباید زنگ تفریح تیم های ملی کشورهای دیگر باشیم و باید رفتن به جام جهانی یک هدف باشد.

وی افزود: کی روش هم خواستار حمایت از تیم ملی توسط مردم و جامعه است. وی برنامه های AFC را بسیار زیبا تشریح کرده و نشان داد که تمامی این برنامه های برای شرق آسیا است و همه دیدند که این برنامه ریزی کاملاً به ضرر فوتبال ما تمام شد و بازی هاي مقدماتی و لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر تداخل پیدا کرده بود.

تاج در ادامه تصریح کرد: مجموعه سازمان لیگ و فدراسیون دو سه ماه گذشته پیشنهادات خود را مطرح کرد تا برنامه ریزی در آسیا هم مانند اروپا نشود که در آن صورت لیگ هم به موقع شروع و پایان می یافت و اتفاقاً کشور ژاپن هم پس از رأی گیری از این موضوع استقبال کرد زیرا آن ها نمی توانستند برنامه ریزی درستی برای تیم ملی انجام دهند به همین دلیل پیشنهاد ما را پذیرفتند تا تدارک خوبی برای تیم ملی ببینند.

رئیس سازمان لیگ بیان کرد: برنامه کی روش به گونه ای است که سازمان لیگ به تنهایی نمی تواند آن را اجرایی کند البته بسیار خوشحال هستم که برنامه کی روش مشخص است و برنامه تیم ملی در آن دیده می شود. در روز پنج شنبه باز هم جلساتی را برگزار می کنیم تا نقطه نظرات کی روش را بشنویم امیدوارم تیم ملی بر شرایط ایده آل برسد و ما در جام جهانی موفق ظاهر شویم./مح
برچسب ها: تاج ، ورزشگاه ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار