امام جمعه بوکان بر ضرورت پاسداری از اسلام برای رشد و شکوفایی ایران اسلامی و پیمودن قله‌های پیشرفت و توسعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: شهیدان رجایی و باهنر معلم علم و عمل برای ما ایرانیان مسلمان بودند که آبادی حیات اخروی را بر منافع مادی دنیوی ترجیح داده و تا پای جان در خدمت اسلام و انقلاب بودند.

وی در ادامه بر لزوم رعایت تقوای الهی در همه امور اشاره کرد و ادامه داد: گوش، چشم و قلب انسان، روز قیامت به عنوان سه عضو اصلی کسب معارف و حقایق الهی، به سبب اعمال مرتکب شده در دنیا مورد بازخواست قرار می‌گیرند.

امام جمعه بوکان بر لزوم پرهیز از پرداختن به کارهای حرام و افتادن در دام‌های شیاطین تاکید کرد و افزود: خداوند متعال در آیات شریف قرآن کریم انسان‌ها را از پرداختن به افعال حرام و بیهوده نهی کرده و آن‌ها را عاملی موثر در شقاوت انسان معرفی کرده است.

وی به هفته دولت اشاره کرد و بر لزوم پرورش مدیران لایق و قرارگیری آنان در راس امور تاکید کرد و گفت: تلاش برای حفظ نظامی الهی که با خون شهیدان آبیاری شده است، وظیفه اساسی هر مسلمان است و حرکت در رکاب چنین نظامی، سبب یاس و ناامیدی دشمنان از پیشبرد اهداف توسعه‌طلبانه و زورگویانه خود در ممالک اسلامی می‌شود.

امام جمعه بوکان بر تداوم راه شهدای اسلام و انقلاب تاکید کرد و گفت: هفته دولت که مزین به نام 2 شهید بزرگوار عرصه علم، ایمان و تقوا شده است، سرآغاز دولت یازدهم بوده و امید می‌رود به عنوان الگویی شایسته مورد توجه یکایک دولتمردان نظام جمهوری اسلامی قرار گیرد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های متعدد عمرانی و خدماتی، همزمان با هفته دولت در بوکان تصریح کرد: تمام این پیشرفت‌ها در سایه نظام جمهوری اسلامی و به برکت وجود مقام معظم رهبری در راس امور کشور اتفاق افتاده است که همه ما باید قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانیم و به مانند «حبل‌المتین»، اسلام را به چنگ و دندان گرفته و از آن صیانت و محافظت کنیم.

خلیفه‌زاده، پاسداری از اسلام و نظام اسلامی را عاملی مهم در رشد و شکوفایی کشور دانست و آن را عاملی اساسی در فتح قله‌های مرتفع پیشرفت و توسعه در کشور عنوان کرد./س

برچسب ها: اسلام ، بوکان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.