نشست مشترک مجمع نمایندگان گیلان و استاندار با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، محمد باقر نوبخت در اين نشست بر ضرورت شناسایی ظرفیت ها و اولویت های استان برای نیل به توسعه ی همه جانبه تاکید کرد و افزود : تحقق توسعه ی ملی در گرو برنامه ریزی برای پیشرفت های استانی است و مسوولان اجرایی و نمایندگان مردم گیلان باید با تعامل و همدلی زمینه ی توسعه ی گیلان را فراهم آورند .

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید ، مجلس را در رأس امور می داند تصریح کرد : بی شک نگاه تخصصی نمایندگان مردم برای پیشرفت سریع تر استان ها مدنظر قرار می گیرد و مجمع نمايندگان يكی از كانون های همفكری برای پيشرفت كشور است.
سخنگوی دولت با اشاره به اينكه دولت يازدهم برای تحقق فرمايشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسيدن به پيشرفت و عدالت تمام تلاش خود را به کار می بندد ، گفت : دولت براساس رهنمودهای رهبری ، برای هر استان با توجه به ظرفيت هايش برنامه دارد از اين رو برنامه ریزی برای پیشرفت گیلان بخشی از توسعه ی ملی است .

استاندار نیز در این نشست به ارائه ی گزارشی از مهمترین اولویت ها و ظرفیت های اقتصادی – کشاورزی و صنعتی گیلان پرداخت و گفت : با توجه به شناخت کافی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور از مزیت ها و ظرفیت های استان چشم انداز روشنی از روند توسعه ی گیلان تداعی می شود.
کیهان هاشم نیا فزود : مجمع نمايندگان گيلان نيز دارای تركيب ، تخصص و تجربه خوبی است كه می تواند در اختيار مسير خدمت به مردم به شكل مطلوب قرار گيرد.
ایرج ندیمی ؛ رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این نشست با اشاره به سابقه ی نوبخت در امور قانون گذاری و اجرایی ، حضور وی در تیم اقتصادی دولت را موجب تحقق عدالت در توزیع اعتبارات ملی و استانی دانست و ابراز امیدواری کرد : بابهره گیری از این ظرفیت زمینه برای خدمت هرچه بیشتر به مردم گیلان فراهم آید . / س
برچسب ها: دولت ، تدبیر ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.