عضو ارشد حزب اسلامي کار با بيان اينکه تحقق حماسه اقتصادي از وضع موجود تا وضع مطلوب همت عالي و عمومي مي‌طلبد، گفت: نقش ديپلماسي فعال و بين‌المللي توام با تدبير در به وجود آوردن شرايط مطلوب قابل انكار نيست.

"سهيلا جلودارزاده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ملزومات تحقق حماسه اقتصادي گفت: درك شرايط موجود در اقتصاد و چشم‌انداز ترسيم شده بايد مبناي حركت، نقشه راه و برنامه‌ريزي‌هاي آتي باشد، چرا كه تحقق اين حماسه از وضع موجود تا وضع مطلوب، همت عالي و عمومي مي‌طلبد.   
 
وي ثبات اقتصاد و رشد شاخص‌هاي آن را اولويت اقتصاد امروز ايران ارزيابي و تاكيد كرد: براي رسيدن به شرايط مطلوب، توليد ثروت و اضافه كردن به درآمدهاي ارزي كشور در درجه اول اهميت قرار دارد و اين مهم اقتصاد و قدرت خريد مردم را ثابت كرده و انگيزه و شوق فعاليت در عموم ايجاد مي‌كند.
 
عضو ارشد حزب اسلامي كار با بيان اينكه بخش خصوصي اقتصاد ما براي نگه داشتن كار و توليد و امكانات حمايت نمي‌شود، اظهار داشت: شرايط سرمايه‌گذاري بايد با فعاليت، كار و توليد محقق شود و براي رسيدن به آن دولت بايد تضمين مهمي به مشاركت‌هاي مردم در اقتصاد اختصاص دهد.   
 
وي تصريح كرد: حمايت از توليدكننده‌ها به جاي پنهان كردن دلارها و سرمايه‌گذاري در كشورهاي ديگر شرايط ايجاد انگيزه براي توليد‌كننده‌ها را بيشتر فراهم كرده و باعث تثبيت قيمت ارز مي‌شود.   
 
جلودارزاده به نقش وزارت امور خارجه فعال و توام با عقلانيت اشاره داشت و تاكيد كرد: نقش ديپلماسي فعال و بين‌المللي توام با تدبير در به وجود آوردن شرايط مطلوب اقتصادي قابل انكار نيست، همچنين بايد در جلب حمايت و مشاركت همگاني نيز استفاده كرد.   
 
عضو ارشد حزب اسلامي كار در پايان با بيان اينكه شرايط امروز اقتصاد براي مردم ما قابل درك است، خاطرنشان كرد: يك روز سرشار از آرامش را نمي‌توان با يك ثانيه آشفتگي مقايسه كرد؛ رونق اقتصادي باعث جلب اعتماد مردم شده و اين مهم با كمك خداوند با برنامه عاقلانه و منطقي دولت تحقق مي‌يابد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، همت ، دیپلماسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار