فرماندار شهرستان پردیس گفت: با توجه به اینکه حماسه سیاسی در انتخاب توسط مردم رقم خورده است و هیئت محترم دولت هم با تدابیر خاص خود حماسه اقتصادی را هم رقم بزنند.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در این مورد که دولت باید حماسه اقتصادی را رقم بزندگفت: همانطور که حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در فرمایشات خود ابراز داشتند انتظار می رود که انشاا...با عقلانیتی که در این سیستم وجود دارد از تمام ظرفیت های کشور برای خدمت به مردم استفاده شود.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: قطعا با درایت ریاست محترم جمهور در مدت کوتاهی که از مسئولیت ایشان در این سمت همه می گذرد انتظار هم همین است با توجه به اینکه حماسه سیاسی در انتخاب توسط مردم رقم خورده است و هیئت محترم دولت هم با تدابیر خاص خود حماسه اقتصادی را هم رقم بزنند.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به این موضوع که رهبر معظم انقلاب هم همیشه حمایت های خودر ا ازدولت های مختلف نشان دادنداضافه کرد: محوریت مقام معظم رهبری و تکیه بر رهنمود های حضرت آقاانشا... روز به روز بر توان اجرایی دولت افزوده خواهد شد و رهبر معظم انقلاب هم همیشه حمایت های خود رااز دولت های مختلف نشان دادند.

بیگدلو در خاتمه اظهار داشت:قطعا هم از این دولت هم حمایت می کنند و ما هم به عنوان خدمت گذار در خدمتشان هستیم و هر جایی که کاری از ما بر بیاید در خدمتشان باشیم./س


برچسب ها: دولت ، حماسه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.